pátek 30. září 2016

O TANCI, PO TANCI A O SPÁNKU

Musím napsat, že jsem vstala ráno z postele docela svižně,
a to už samo o sobě považuji za úspěch:o).
Nohy nebolely, záda taky ne...
Jediné, co mě bolelo, byly kloubky prstů na rukou:o).
To asi z toho, jak jsem psala, že mi šly pohyby rukou..
Asi jsem protahovala dlaně opravdu dokonale:o).
....
Mám ráda pátky!
Asi proto, že začíná víkend
a já se těším na nějakou změnu a taky na odpočinek.
Těším se, že se pořádně vyspím.
..
Vlastně ani nevím, 
jestli jsem tu někdy psala,
jaký jsem spáč!
Mnozí by mi mohli závidět,
protože já usnu kdykoli a kdekoli.
Spánek je moje radost,ale zároveň i můj velký problém!
Já totiž nikdy nevím, kdy se vzbudit,
takže když už mnozí mají za sebou ranní procházku,
vítají sluneční paprsky,
mnohé mají uvařené sváteční obědy,
tak já teprve procitám!
Stydím se,
ale dělám to. 
V týdnu běžně spím tak 5 hodin denně,
ale o víkendu se připravím o kus dne,
protože ho jednoduše prospím.
Jedinou výjimkou jsou prázdniny,
to vstávám poměrně brzy, protože pocit,
 že prospím dovolenou v Americe
 a ještě si za to zaplatím
je dost hrozný.
...
Takže už se teď těším,
že zítra budu pod peřinou do deseti hodin
a nedám se vzbudit:o).
...
Mám velké štěstí, 
že můj muž je na tom hodně podobně.
 Oba jsme noční sovy,
nevíme, kdy jít spát 
a ráno dospáváme jako po flámu,
ač se večer žádný nekoná.
...
Třeba jednou přijdou dny, 
kdy nebudu moct ráno spát..
ale teď můžu,
tak spím:o)
...
Mějte krásnou noc
klidný spánek všem!
Inka
o)
Byl toto můj minulý život?



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.