středa 28. září 2016

DNEŠNÍ DEN

jsem si představovala úplně jinak.
Toužila jsem vyrazit někam do přírody.
Lákala jsem manžela na výlet do Českého ráje, 
na Trosky nebo kolem Máchova jezera..
ruku v ruce se procházet..
Dopadlo to úplně jinak, manžela bolela hlava
a tak jsem se pustila do úklidu ložnice.
Vyházela jsem co se dalo
a vše přerovnala..
Na oběd jsme nakonec stejně jeli:o),
nechtělo se mi vařit
a tak jsme jeli do naší oblíbené čínské restaurace.
Jsme konzervativní  a stále si dáváme stejné jídlo.
Chtělo by to změnu,
ale stejně nakonec si dáme kuře Tabasco,
zelný salát 
a polévku.
...
Procházka se nekonala,
ale zas mám radost, že jsem něco udělala.
..
A jak jste se měli Vy?
Užili jste si krásně dnešní volný den?
Já už se těším zítra na další lekci tance:o).
...


Přeji Vám krásný večer
Inka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.