sobota 5. ledna 2019

PRVNÍ PATRO

pokořeno!

( KDO TOMU NEROZUMÍ,
 MUSÍ SE PODÍVAT NA MINULÝ PŘÍSPĚVEK, 
PAK POCHOPÍ!)
...
Čtverce jdou rychle a krásně od ruky..
Navíc si to náramně užívám.
Už dlouho jsem neměla tak pohodovou klidnou sobotu..
Dnes jsem si opravdu dopřála hodně moc odpočinku.
Jediné, co jsem udělala bylo to, že jsem došla na nákup.
Pak už jsem si jen a jen užívala
a kromě mazání manželovy šíje
a vaření kávy či čaje
jsem jen a jen háčkovala.
S každou novou barvičkou se opravdu mazlím..
Nadšení pořád nepřechází!
Skládám si barvičky podle odstínů..
Celkem už mám dnes 33 čtverců..
A každý jiný..

tak toto byl včerejší začátek..

a postupně přibývá..




jen pro zajímavost..
toto jsou zbytky z kterých budou buď kytičky
nebo síťovky nebo proužkatá kočka


a tady jsou mini klubíčka ze kterých si hodlám udělat duhový věnec

Jsem zvědavá až těch čtverců bude 109 jako je barviček..
Pak to dát dohromady dá asi fušku:o).
Ještě jsem zapomněla napsat, že ač není pondělí, tak jsem si udělala radost
a koupila si první kytku v tomto roce. 
Trochu jsem ji ještě zimě nazdobila.
Dělá mi tu společně se svíčkami radost.


Přeji Vám krásný zbytek soboty
a užijte si i krásnou neděli.
Mě čeká pečení a smažení do práce.
Ještě jsem nic nedonesla k narozeninám,
tak se musím polepšit:o).
Snad to bude prima začátek nového roku ve škole.
Inka
💓


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.