pátek 15. ledna 2021

BALÍK

 Dnes vám musím napsat,

jak už název příspěvku napovídá

o jednom balíku, 

který jsem si vyzvedla radostně 

včera v zásilkovně. 

Objevila jsem totiž na facebooku svíčky,

které mě oslovily svým krásným provedením.

...domácí práce..


...

Radost trvala do té chvíle

než jsem  rozbalila balík

a zjistila jsem,

že obě svíčky,

které jsem si objednala jsou rozbité.

Zůstanou mi jen na výzdobu a provonění..

Myslím si, že rozbití určitě způsobilo zacházení s balíkem
a taky to, že jsem si objednala svíčky hned dvě..
asi při manipulaci o sebe ťukly...
Ono to není na obrázku tolik vidět,
ale svíčky to jsou veliké..
...


V první chvíli velká lítost,

pak teprve jsem začala řešit,

co s tím..

Nejednalo se zrovna o zanedbatelnou částku.

Manžel, když to viděl,

tak hned řekl,

že to jsou vyhozený peníze

a že je zvědav,

jak si to vyřeším.

Musím napsat, že jsem se obávala,

ale hned napsala prodávající..

Během necelé minuty

se mi dostalo odpovědi.

Veliká omluva 

a během další minuty jsem už měla veškeré peníze 

zpět na účtu.

Manželovi doslova vytřela zrak!

....

Ani já jsem  to opravdu nečekala,

bála  jsem se, 

jak dlouho bude probíhat reklamace,

jak budu zboží posílat zpět apod.

Nic takového se nekonalo..

Zaskočilo mě to,

při té vší smůle....

ale velice příjemně..

Svíčky, jsou opravdu krásné,

vůně nádherná.

...

Budou mi jen vonět, 

bohužel si je nikdy nezapálím..

Budou to moje svíčky pro parádu..

Dózy taky nepoužiji tak,

jak jsem si představovala..

/ do té doby než si objednám další /

...

Přesto vám tyto svíčky chci představit..

možná i pro ten přístup..

Svíčky od Veroniky

tady jen odkaz na facebookovou stránku, kdyby někdo chtěl se podívat

Mladí manželé

 začali podnikat 21. prosince 2020..

Tak já jim držím palce!

Fotky jsem si vypůjčila z jejich stránky.



Mám radost, že se ještě v dnešní době

nevytratila slušnost,

pěkné obchodní jednání

a že máme mezi sebou lidi,

kteří tvoří a věří..

Přeji jim hodně spokojených zákazníků

a už žádné rozbité zásilky.

A Vám Všem 

přeji příjemně prožitý víkend..

Vaše 

Inka

💓



5 komentářů:

  1. Inko, škoda, svíčky vypadají moc krásně. Paní Veronika se jistě poučí a bude lépe balit. Na šetrné zacházení dopravci se spolehnout skutečně nemůže. Musím říct, že objednáváme (hlavně tedy Adam) doslova po celém světě, neznáme obchody se tedy pochopitelně trochu prověříme, ale naštěstí jsme se setkali jen s podobným zacházením.
    Děkuji za typ, svíčky se mi líbí, třeba si taky nějakou dopřeju :o)
    Měj hezkou sobotu, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní16/1/21 08:25

    Inko, svíčky jsou krásné, jistě doma najdeš nějaký šálek či misku, do které zapadnou.
    Já měla podobný problém se šperkovnicí pro malou parádnici před vánoci. Vytržené zavírání, šroubky nikde.....naštěstí se to manželovi podařilo opravit a není nic vidět. Z obchodu mi paní psala, že pokud to neopravíme vrátí peníze. Pokud opravíme pošle kompenzaci. Tak poslala plno krásných náušnic a náramků, takže taky ok. Asi v předvánočním frmolu nikdo zboží nekontroloval. Přeji krásné chvíle u plamínku svíčky. Přeji krásný víkend z Jizerek. Olina

    OdpovědětVymazat
  3. Svíčky jsou nádherné. Možná taky nějakou zakoupím.
    Za chování prodejce-velký obdiv. Mám stejnou zkušenost. V balíčku mi chyběla jedna položka. Hned rychlá komunikace s obchodem. Obratem přišlo zboží; omluvný dopis a ještě maličkost navíc.

    OdpovědětVymazat
  4. To je člověku líto, když balíček rozbalí a objednávka není v pořádku. Ale potěší jednání prodávající. Svíčky jsou moc hezké, elegantní. Líbí se mi.
    Hezkou sobotu, Inko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Inko, svíčky jsou moc pěkné a jak píše někdo nade mnou, mohly by jít zasadit do nějaké náhradní nádoby a vypálit v ní. Škoda balení, ale zas palec nahoru za přístup prodejce.
    Měj se fajn

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.