pátek 8. ledna 2021

OVCE, PTÁCI A PES

 Dnes jsem se dívala na svůj včerejší příspěvek
a hned mě napadlo...


Všimli jste si,
jak jsou naše ovce ukázněné?
Jaká dodržují protiepidemiologická opatření,
jaké rozestupy mají?
....
Taky jsem si všimla zvláštního jevu u ptačího krmítka..
Nikdy u nás nejdou dva ptáci do krmítka..
a to není žádné malé..
vždycky je uvnitř jedna sýkorka nebo vrabec
a další čeká na dřevěném zábradlí v pořadí..


Tak si říkám, jestli je na mně tolik vidět ,
že jsem učitelka 
a budím i u zvířectva respekt:o)).
...
Jediný, kdo respekt nemá 
je můj muž 
a náš pes..
...
Ani jeden odstup nedodržuje..
Anie si ke mně občas skočí na křeslo u televize
a já pak vůbec nemůžu hýbat nohama..
A už to vůbec není malinké štěňátko.
Je to asi jako když si položíte o něco víc než půl pytle cementu na nohy.
Kdo by to ale dělal 
a proč?
Když ona ale tak krásně hřeje :o)..
...
Musím napsat, že ona si užívá života se třemi starochy...
a já jí tajně závidím..
..
Manžel má uznávaný respekt,
tak toho asi nejmíň miluje.
...
Nejvíc ze všeho asi miluje manželovu mamku,
protože u ní si může dělat naprosto všechno
a taky do ní mamka naprosto všechno nacpe.
Mamku naše Anie nepovažuje za člověka,
neustále na sebe nahoře štěkají.
Mamka leze po čtyřech 
a na posteli je víc pes než mamka.
Neskutečně ji rozmazluje a kazí.
...
Dovedete si určitě představit ty rozepře
mezi synem a matkou 
ohledně výchovy psa.
...
K nám na postel Anie nesmí,
má svůj pelech.
Nejraději by ale hupsla mezi nás.
Přesto souhlasím s manželem,
že pes by měl mít respekt z člověka
a měl by ho umět poslouchat..
..
Když ale Anie poslouchat nechce,
tak jednoduše odejde nahoru 
a tam si dělá co chce.
Když nám leze její neustálé štěkání zeshora na nervy
a manžel zakřičí, ať už toho nechá,
tak nám mamka vysvětlí( vynadá )
že jí nerozumíme
a že ony si spolu nahoře povídají a hrají.
Pes prostě mluví tím, že štěká !!
Zajímavé je,
že když si mamka nechce hrát a Anie u ní štěká,
tak na ni zařve a vyhodí ji za dveře.
...
Vždyť přece jen mluví...:o)))
...

Mě poslouchá,
ví, že mám většinou někde po kapse její malé pamlsky
a že se nehádám.
Jsem jakýmsi prostředníkem v tom našem domě..
Někdy je to k smíchu, někdy moc do smíchu není..:o))
Ono soužití maminky a syna, který už je ve věku dědy,
není úplně snadné,
když maminka vidí pořád jen toho syna ..
No určitě to mnohé znáte..:o)
Přesto tím, že já rodiče nemám,
tak bych si leckdy přála být zase tím dítětem
( možná by mě to ale brzy přešlo :o)..
...
Koukám, že od zvířátek jsem se dostala 
až k lidem..
.....
Psi a ostatní zvířata mají tu výhodu,
že nemluví..
nebo nevýhodu?
Já sama nevím..
..
Jen snad nakonec ukončím, že
někdy je 
MLČETI ZLATO 
:o)).

Přeji Vám krásný nadcházející víkend..
Vaše 
Inka
💓


8 komentářů:

  1. Inko, ty ovečky mě pobavily. A popis z života s mazlíčkem - jako bych u vás byla. Já mám zkušenost, tedy vypozorovala jsem to, že sýkorka je v krmítku vždy jen jedna a ostatní čekají, aby se vystřídaly. Za to u nás vrabci vlezou do malého krmítka klidně v počtu deseti. Měj pěkné dny.

    OdpovědětVymazat
  2. Tedy Inko, nemáš to jednoduché! Chápu manžela, Aarona miluju, ale poslouchat musí a chápu i maminku - je ve věku, kdy si může dovolit kašlat na pravidla a prostě si život užít po svém. No, a ty mezi nimi... A k tomu všichni doma...
    Vy to dáte, to mi je jasné, sedne si to a bude pohoda.
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní9/1/21 08:37

    INKO, JE TO JASNÉ, PEJSEK ASI VLÁDNE DOMÁCNOSTÍ...KDYSI JSME MĚLI KNÍRAČE-TEĎ TO BUDE 10 LET CO ODEŠEL DO PSÍHO NEBE A TEN TAKY DO POSTELE NESMĚL A VĚDĚL TO. JEN DCERA MU TO DOVOLILA, ALE JINAK POSLOUCHAL A DRŽEL SE SVÉHO PELÍŠKU. a CO SE PTÁČKŮ TÝČE, TAK VRABČÁCI JSOU TAKY JAKO TI ANTIROUŠKAŘI, CPOU SE VŠUDE BEZ ROZESTUPŮ A KLIDNĚ PO PĚTI V KRMÍTKU...SÝKORKY A KOSÁCI JSOU SPOŘÁDANÍ...PŘEJI KRÁSNÝ VÍKEND A PLNO RADOVÁNEK S HAFUŠOU VE SNĚHU. z Jizerek zdraví Olina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hafuša mě vždycky rozesměje, protože můj muž se jmenuje Fejfuša😀😀😀. Tak to mám radovánky s Hafušou a Fejfušou😀😀😀

      Vymazat
    2. Anonymní9/1/21 12:32

      ...tak prostě jen prima den s ...fušákama.....♥♥♥

      Vymazat
  4. Ty to umíš tak bezvadně, vtipně, ale pravdivě napsat.
    Klidný víkend, Inko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Inko, pobavila jsem se :). Hezký den

    OdpovědětVymazat
  6. .o) Inko, do nového roku přeji hodně štěstíčka, zdravíčka, lásky, pohody. Krapet nadhledu a kupu tolerance. Jednoduše, ať jsi šťastná! K.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.