neděle 17. ledna 2021

KAM ZMIZELI ?

 ptáčci..

Tady u nás se řeší,

kam se poděli...

Vloni bylo těch ptáčků tolik,

že jsme nestíhali plnit krmítka.

Ještě před Vánoci jsem měla pocit,

že se slétají o hodně víc..



Letos jich je podstatně méně..

Člověk by si řekl,

že když je všude sníh,

tak nemají co jíst

a budou pravidelnými hojnými návštěvníky.

Opak je pravdou.

Mně přibyla krásná nová ptačí budka.




Na zahradě už mám tři,

krmení mám taky.

Oči na" šťopkách "

a čekám..

Snad se dočkám..

👀

A jak je to u vás?

Nepřestěhovali se ti naši ptáčci k Vám?

😉

Pokud ano, 

tak jim vyřiďte,

že u nás mají plno..

...

Užijte si nedělní večer..

Inka

💓

12 komentářů:

  1. Milá Inko, moc pěkné krmitko,máme na balkoně jen malé pro sykorky. Na dvore krakají straky,hrabou v truhlíkách, hledají červíky, Kosi vyvedli mladé, ostatní někde emigrovali. Bylim kousek Bělského lesa, viděli js. s dětmi sojku a datla. Zdravim, Jiřka z Ovy

    OdpovědětVymazat
  2. Máte krásná krmítka, Inko. U nás v Praze k nám na balkon chodí ptáčků dost a dost. Nejvíce sýkorky. A mlsně koukají straky, ty se ale do krmítka nevejdou, čekají, co vypadne na zem.

    OdpovědětVymazat
  3. Inko, i u nás je to letos podobné. Vloni náletávala na naše krmítka přímo hejna a my nestačili nasypávat. Letos je to ale jinak a taky mi chybí. Měj pohodový vstup do nového týdne.

    OdpovědětVymazat
  4. Inko, u nás to je ve vlnách. Ale i když je nevidím, krmení ubude, tak snad létají.
    Krmítko je skutečně krásné!
    Měj příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Taky mám ten pocit. Máme nové krmítko, dali jsme ho tak,abycomh na ně viděli a zatím tedy nával není. Jeden či dva kosáci.
    Hezký den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. Anonymní18/1/21 08:27

    u nás se střídají kosáci, vrabčáci, sýkorky, brhlíci a hlavně tety straky....těch tady je strašně moc. A nestačím dosypávat, Taky jsem kvůli ptáčkům proházela cestičky po zahradě, abych se dostala ke krmítkům. Všem hezký nový týden z Jizerek přeje Olina

    OdpovědětVymazat
  7. Pořád si říkám, kde jsou? A ono to není jenom u nás. Tak budeme čekat...
    Zdravím. Hanka

    OdpovědětVymazat
  8. Anonymní18/1/21 10:34

    Milá Inko, vypozorovala jsem, že každý rok je jiný. Asi 5 let zpátky jsem krmítko měla na parapetu a doma seděl obr kocour a hlídal a ptáčci lítali, asi hlad byl silnější. Letos až teď ty mrazy krmítko zaplnily. Asi měli jinde něco v přírodě. Taky nejdou jen tak na něco. Ořechama pohrdli, jede sluněčnice. Je to chasa nezdvedená :).. Lenka

    OdpovědětVymazat
  9. Souhlasím v loni jsem touto dobou byla, už na víc jak 50 KGB krmení a letos jen 30. A to v loni byla mírná zima😏

    OdpovědětVymazat
  10. U nás jich je taky míň. O to víc srnek ....

    OdpovědětVymazat
  11. Tak u nás na sídlišti je nejvíc strak, v závěsu jsou holubi. Ale v Miličovském lese jsem viděla spoustu sýkorek...

    OdpovědětVymazat
  12. Manžel je taky vyhlíží. Každý rok krmil a teď nic. Musím mu to říci. Smutné.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.