pondělí 4. ledna 2021

ŠKOLNÍ KNÍŽKY

 Tak jestli včera bylo ošklivo,

tak co je potom dneska?

No, ale aby tento rok nebylo psaní jen o počasí,

tak začnu z jiného soudku:o))..

No ano, dřepy..

tak kolik že jich dneska bylo ?

Celých 8.

A jako správná paní učitelka jsem je hned použila na slovní úlohu v matematice. 

Tak kolik dřepů udělá paní učitelka na Silvestra v roce 2021,

pokud každý den přidá 1 dřep a začínala 1. ledna s pěti? 

No???

Kdo to ví..

kdo si tipnul nějaké číslo,

má možná pravdu,

ale já po tolika dřepech už asi nebudu :o)))!

Dnes jsem těch osm ale zvládla hravě

s pomocí mých žáčků. 

Cvičili společně se mnou. 

...

Tak a o dřepech už taky ani zmínka..

možná se přiznám,

až s nimi skončím :o)).

...

Začalo mi zase on line období..

Dnes mi došlo, 

že to vlastně není tak úplně strašné..

tady se jednoduše dají děti vypnout. 

Mluví jen jeden,

ostatní mají vypnuté mikrofony..

Božský klid ..

to ve třídě by to hezky po novém roce vřelo,

pusu by nezavřeli.

Hodinu trvalo,

než snosili hromady dárků 

a ukázali, co dostali..

Asi by to nebralo konce,

kdybych je nezbrzdila 

a nenechala jim to napsat za úkol. 

Do pátku každý napíše 10 vět o jeho Vánocích.

Tam se mohou vypsat jak chtějí:o).

Mohou klidně i věty přidat.

Nevím, jestli právě tohle je potěšilo..

Ale jinak bylo prima je vidět..

...

Musím napsat, že v průběhu distanční výuky 

se člověk opravdu zdokonalí v počítačovém světě.

Kde by mě napadlo,

jak budu rychle tvořit dotazníky a kvízy,

tvořit virtuální knížky pro děti

a sžiju se s různými počítačovými aplikacemi.

...

Je to ale neskutečný požírač času.

Možná i proto jsem přestala psát blog,

protože jsem byla zahlcena počítačem,

učením a tvořením..

Mám pocit, že teď už tak trochu sklízím to,

co jsem se naučila.

...

První virtuální knížku, jsem vytvořila v listopadu,

kdy jsem děti a rodiče vyprovokovala k pečení svatomartinských rohlíčků.

Peklo se, kreslilo se a vzniklo toto..

Kdo má chuť, tak se podívejte.


https://read.bookcreator.com/cF7TV1n9O0X3ykEIZQ6nOe0BNQD3/nPwx0oWbTBeIvlBde9lwQA

A od jedné knížky byl jen skok udělat další a další.

Ale to zase někdy jindy..

Mějte krásný zbytek dne..( i když mně dnešní den připadá jako prodloužená noc)

a zítra 

zase na viděnou u písmenek..

Inka

💓

8 komentářů:

  1. Inko, ta kniha Wow !!!!
    Nádherný nápad i zpracování. Dokážu si představit, co je za tím práce. Chtěla bych být tvojí žákyní.

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní4/1/21 20:53

    ty Tvoje dětičky se Inko mají....... počasí dneska jak za zataženým závěsem celý den. Teď jsem vykoukla a je mlha, že dům přes ulici není vidět, ach jo.... zítra jedu hlídat do Jbc vnučky (4+1,5roku), tak to bude sluníčkový celý den navzdory počasí. Přeji krásný den i Tobě z Jizerek.

    OdpovědětVymazat
  3. Inka,
    krásny projekt, klobúk dolu.
    Môj syn je tiež tretiak, v prvej triede mali p. učiteľku, v druhej inú, v tretej sa vrátili naspäť tá, čo ich mala v prvej triede ...ale mám pocit, že jej detičky lezú na nervy a je tam len preto, aby niekde pracovala...je to smutné a o podobných projektoch môžeme len snívať :-(
    Pekný večer!

    OdpovědětVymazat
  4. Tedy, Inko! Učitelku jako jsi ty nezastaví ani pandemie! Knížka je úžasná, a ty taky!
    Děti mají velké štěstí, že tě mají!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Tvoje školní děti se prostě mají.
    Povedená knížka. Ono se říká, že něco špatné je pro něco dobré :-).
    Měj se hezky !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. Inko, musím tě obdivovat. Máš pořád nápady. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  7. Inko, ty máš prostě tvořivé buňky ve všech směrech :). Knížka je moc pěkná. Měj se fajn

    OdpovědětVymazat
  8. Inko, ta kniha je super. Až budu mít chvilku, podívám se na stránky a pokusím se nějakou také vytvořit. Knihy dělám jen tištěné. :o)
    Přeji fajn dyn. D.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.