sobota 16. ledna 2021

KURÝR

 se u nás objevil v pátek v podvečer

a přivezl mi krásnou květinu.



Kdybych to vydržela,

tak by asi možná manžel zíral :o).

Kdo měl pocit, že mi ji poslal 

manžel či nějaký ctitel,

tak je na omylu.

Kytky si bohužel kupuji sama

a tuhle jsem vyhrála v aukci.

Objevila jsem totiž na facebooku 

stránky obchodu Florea

a tam se denně odehrává spoustu květinových dražeb.

..

Tak jsem to taky zkusila 

a ve čtvrtek jsem z aukci zvítězila.

...

Celou dobu jsem si myslela,

že to vydržím neříct manželovi

a že on bude koukat,

kdo mi to poslal.

Jenže jsem to nevydržela.

Prý to je moje štěstí,

protože bych si šla jinak prý sbalit:o))).

On by si to rozmyslel,

kdo by mu pral, vařil a uklízel? :o))

...

Kytice je z 15 nádherných růží..

Její cena byla 300 korun.

Voní...







Těším se, že mi budou dělat radost 
a jak se znám,
tak jejich květy pak usuším 
a udělám růžičkový sušený věnec..
....
Asi budu o květiny občas soutěžit..
Z vlastní zahrádky kytičky nyní nejsou,
do obchodu nechodím,
protože i nákupy nám vozí kurýři.
Nakupuji na Košíku a Rohlíku..
....
Tak těm kurýrům za to, že nás zásobují děkuji.
..
A Vám přeji krásný sobotní večer..
Vaše 
Inka
💓


4 komentáře:

  1. Nádherná kytice, Inko!
    Škoda, že si nevydržela :o). Já bych taky všechno vyzradila...
    Užij si neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná kytice Ti krásně zkrášluje obývák.
    Hezkou neděli u vás, Inko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná kytice, už se mi po živých kytkách docela stýská :-). Inko, já bych chvilku muže trápila :-))), dělala bych překvapenou, nevědoucí, přemýšlející! Až pak bych kápla božskou.
    Hezké dny.

    OdpovědětVymazat
  4. Inko, pěkné růže. Netušila jsem, že se kytky dají dražit.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.