sobota 2. ledna 2021

ŠEST DŘEPŮ

 tak to je výsledek mého dnešního snažení..

No, aby to nevypadalo, že bych jich naráz neudělala víc.

Samozřejmě že udělala,

ale cíle se mají navyšovat :o)).

Dobře mi jdou taky ty ksifty,

ale už po 50 pusinkách mám dost..

Myslím, že si budu muset vystřihnout  fotku  nějakého idola :o),

aby mi to pusinkování nikam, dávalo alespoň trochu smysl. :o))


Do vyhledavače jsem nyní ( jen kvůli fotce) zadala IDOL  a objevil se tento fešák..
na mě je trochu mlád a zajíčky jsem nikdy nevyhledávala..
no ale na ty pusinky se bude hodit :o)))))

Jinak....

Při jednom dnešním ksiftícím cviku 

se mi nějak zasekla čelist a já nějak divně skousla..

Teď mám pocit, že se mi hýbou tři spodní zuby..

tak to by mi určitě výraz v obličeji nevylepšilo !

.....

Máme tu  na víkend Emičku. 

Večer jsme se byli podívat na našem místním novoročním ohňostroji.

Já žádným petarádám a rachejtlím 

fakt neholduji,

ale nedá se upřít,

že tento ohňostroj byl krásný..

světel plno,

smradu ještě víc..

Emičky rozzářené oči ale stály za to..:o).

Po večeři jsem jí slíbila,

že společně půjdeme do vířivky.

Málem jsem se rozpustila,

tuk ve mně nikoli..

Dvě  hodiny ve vodě a byly jsme celé scvrklé :o).

Emču jsem dostala z vody jen díky tomu,

že jsem se jako správná učitelka  rozhodla vyzkoušet ji z toho, co umí.

/Je to druhačka 

a v pondělí nastupuje do školy. 

Ta se má..:o)../

Po pěti minutách procvičování násobilky

už chtěla z vody :o)..

Však  já vím, co na děti platí :o)..

a Emička není výjimka :o).

...

Je druhý leden

a můj letošní druhý příspěvek..

a i z toho mám velkou radost..

Snad mi vydrží..

Vám přeji krásný zbytek víkendu 

a hlavně radost bytí a žití..

Vaše 

Inka

💓


8 komentářů:

  1. Moc hezky a vtipne napsane .

    OdpovědětVymazat
  2. Inko, ty si mi tak chyběla!
    Ráda věřím, že Emičce závidíš...
    Snad bude brzo líp!
    Měj hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Tys mě zase po ránu rozesmála. Ta čelist mě napadla už včera při čtení tvého příspěvku.
    Ohňostroj je tvoje foto ? Nádhera. Měj se hezky a užij si poslední prázdninovou neděli. Já jdu zítra taky na on-line hodiny. Ach jo.

    OdpovědětVymazat
  4. Povedený rozjezd😊 do nastávajícího roku!

    OdpovědětVymazat
  5. Inko, máš dobře nakročeno - ve dřepech i na blogu :). Tak se těším na hlášení o sedmičce :)

    OdpovědětVymazat
  6. Anonymní3/1/21 11:59

    Ani jsem nemusela cvičit a Váš příspěvek mi vykouzlil na tváři pusu od ucha k uchu.Díky. V dnešní době dar k nezaplacení.Jsem ráda,že jste zpátky.Hodně zdraví do nového roku.Marie

    OdpovědětVymazat
  7. Inko, ani já to s tím cvičením nepřeháním, přesto, že bych už měla. :o) Kde máte vířivku a jak často ji používáte? Také o ní přemýšlíme, ale domů se nevejde, na terasu také ne, tak výhledově řešíme nějaké pódium, ale nevím.
    Přeji fajn neděli. D.

    OdpovědětVymazat
  8. Zase jsem si ksift procvičila při čtení Tvého příspěvku.
    Jsem fakt ráda, že jsi zase tady !!!
    Hezké nedělní odpoledne !
    Hanka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.