čtvrtek 7. ledna 2021

ČTVRTEČNÍ

 ráno bylo přesně takové

jaké jsem si ho představovala..

Bylo bílé..

Bylo světlé...

Bylo skvělé..

A venku čekaly ovce..

byly tam seřazené jak na módní přehlídce..

Však podívejte..


Jakmile však vyjdeme ven, tak  honem peláší k vratům a čekají na krmení..
Jsou pěkně rozmazlené,
milují staré pečivo,
ale hezky po kouskách..
...

Další radost
- do rána mi rozkvetla amarylka.


Musím napsat, že mi moc chybí moje květinové pondělky..
V době covidové se do obchodu moc nedostanu 
ani do květinářství,
a tak květiny byly jen ze zahrady..
Snad se k těm pondělkům zase vrátím..
ale možná to budou středy nebo pátky..
kdoví?:o))

.....
Dnešní ráno pokračovalo opět on line výukou
a jak jinak než trochu hravě..
takže vám dám hádanku..
které vyjmenované slovo děti na tomto obrázku ukazovaly?
Uhodnete?


Uhodli jste?
...
Když jsem se dnes dozvěděla,
že se na počítači s dětmi budeme scházet 
ještě dalších 14 dní,
tak  mi to bylo líto.
Hlavně kvůli nim..
Přesto musím napsat, že jsou skvělí,
učení rozhodně neflákáme 
a učíme se ostošest.
( prostě s plným nasazením)
...
Plánovala jsem si na dnes krásnou vycházku 
a ukopla jsem si palec u nohy..
kulhám
a tak jsem raději zůstala doma..
tak snad sníh rychle nezmizí...
...
Vám přeji krásný zítřejší den..
Jak já dříve měla ráda pátky..
dnes mi to ani nepřijde,
protože se z domu ani nehneme..
Ale Vám ho moc přeji..
Užívejte a opatrujte se!
Inka
💓

6 komentářů:

  1. Tipuji PLYŠ )))))
    Ze sněhu mám radost i já. A do školy bych šla hned)))

    OdpovědětVymazat
  2. To je tedy ale parádní přehlídka domácí plyšové zvěře :o)
    "Tvé" ovce jsou super :o)
    A škola - máte můj obdiv, syn taky tak učí, dobře vidím, kolik energie to stojí...
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Myslela jsem si plyš a jak vidím Eva s Helenkou mne v tom utvrdily.
    Je bílo, krajina vypadá úplně jinak, zkrásněla. Teď za oknem lehce chumelí, líbí se mi to. Škoda, že takové nebyly Vánoce.
    Klidný pátek, Inko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Přeji mazlivé vyučování s plyšem🤓

    OdpovědětVymazat
  5. Koukám, že plyšáka má úplně každý, to je super. U nás je také bílo a je to nádhera, jen ty ovečky nemáme, ani v blízkém ani dalekém okolí. :o)
    Inko, přeji hezký víkend. D.

    OdpovědětVymazat
  6. Inko, ty černé ovce na bílém sněhu jsu super :). My si na dnešek naplánovali výlet na zříceninu k Lovosicím a ráno jsme nenastartovali auto. Tak se budu muset spokojit s procházkou u nás na sídlišti :)
    Měj se fajn

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.