neděle 3. ledna 2021

PRŠÍ

 no fuj...

3. ledna a místo sněhu -  déšť...

to fakt m i l u j u...:o(

tma od rána do večera....

To zas to naše milovaný psisko bude vypadat!

Její bílá se během chvíle mění na černou..

a ona tak to bahno miluje..

budiž jí ale odpuštěno..

..

Mám za sebou 7 dřepů :o)),

po pátém mi zakřupalo v koleně...

no nic to není, budu pokračovat..

jen se chci zeptat..

Taky vám křupe v koleni??

Bude to tím počasím..

na to se dá svést úplně všechno!

i pěkně blbá nálada..

Ani oběd se mi nepovedl..

krásně vysušená roláda,

že jsem k ní ani nechtěla udělat původně plánovanou bramborovou kaši..

Byly brambory.

...

Odpoledne - v půl 4 - ve tmě

jsem jela do školy pro učebnice.

Z průchodu vyletělo hejno holubů..

chudáci uklízečky,

mají přichystanou pořádnou nálož..

jakmile tam nikdo není,

tak obsadí všechny zámecké sochy..

Nikdy bych nechtěla mít takhle nas....na hlavě! :o).

Sama na zámku..

tma, ticho, prázdno..

do chvíle než se z dáli začnou ozývat hlasy..

blbý pocit..

popadla jsem klíčky a už jsem mazala po schodech dolů.

Bylo zamčeno, ač jsem nechávala odemčeno..

Tak to mě uklidnilo, ve škole je určitě někdo zdejší,

když má i klíče..

hlavně opatrně, 

ať nerozhoukám školu..

člověk musí znát kličky kudy se vydat..

Odcházela jsem za ticha..

Naštěstí..

Jak ráda bych tam zase zítra ráno byla 

a setkala se s mými žáčky..

Přinesla jsem si spoustu knížek,

pracovních listů 

a celý zbytek odpoledne

až do čtvrt na 9 jsem byla na Googlu Classroom

a připravovala si učení na zítra..

vše zadat do kalendáře ..atd..

...

Teď koukám na film na Primě 

a doufám, že takhle nikdy nedopadnu..

Silný příběh o alkoholové závislosti..

Naštěstí sklony k pití alkoholu nemám..

..Právě jsem si vzpomněla,

že v lednici mám ještě nedopitý šampus od Nového roku

a že je v něm lžička,

aby si uchoval bublinky.

( taková  blbost, co? )

Jdu si nalít :o)...

Mějte krásnou noc 

a zítra začněte zvesela..

je to nový začátek..

Já  určitě zvesela začnu,

už slyším tu dětskou radost nad tím, že se vidí..

a už se těším na ukázku dárků.. :o)


Vaše Inka

💓

PS: Nedá mi to nedopsat..

nezbyla tam skoro žádná bublinka..

Ale i tak Vám připíjím na zdraví..

foto pouze ilustrační..zdroj google
Tady ty bublinky jsou vidět :o)



7 komentářů:

  1. Inko, lžička nepomůže, mám vyzkoušeno. Šampus lednici vydrží bez uzavření i s bublinkami v pohodě do druhého dne. Já bych se na zámku sama asi bála. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  2. Ani mi tam lžičku nedáváme, máme takový tlakový uzávěr na načaté lahve, docela to funguje...
    Sama na zámku - váš zámek zvyklý na spoustu hlasů a dupání nožek je asi smutný a opuštěný... Snad brzo ožije.
    Inko, měj příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. I u nás byla tma celý den, musela jsem si na pletení přisvítit lampou :-). Ráno však byl na louce sníh, do odpoledne roztál.
    Teda do starého zámku bych sama asi nešla, ta ponurost by mne ochromovala.
    Ano, lžička nepomáhá :-), také vyzkoušeno kdysi dávno.
    Už aby se vše vrátilo do normálních kolejí dle našich zvyklostí, ach jo.
    pa Ála

    OdpovědětVymazat
  4. Anonymní4/1/21 08:03

    Inko, u mně jedno křupnutí kolene kdysi na zahradě znamenalo už 2x artroskopii, takže opatrně s těmi dřepy.....
    Tma venku ráno, tma odpoledne, sluníčko už fakt schází nám všem, ale je leden a to znamená, že už se pomalu blížíme k výjezdu z temného zimního tunelu a že zas bude světlo, ráno ptačí zpěv a sluneční paprsky nás budou šimrat - a bude líp....musíme tomu všichni věřit a jít tomu naproti v myšlenkách. Přeji krásný první pracovní den v tomto roce.z Jizerek mává Olina

    OdpovědětVymazat
  5. Dřepy sem, dřepy tam...bublinky v trapu, návštěva téměř strašidelného zámku (čemu se asi v současnosti podobá většina budov škol a nemusí to být bývalý zámek).
    Téměř hovorový příspěvek😊😊😊.
    Přeji čerstvý šampus, zdravá kolena a brzký návrat do školy ve veselém zámku!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Lyžičku do šampusu dávam roky aj ja :-)
    Tak držím palce pri drepovaní a snáď bude lepšie.
    Pekný deň,
    A.

    OdpovědětVymazat
  7. V neděli i v pondělí - počasí, že by člověk psa nevyhnal a navíc ta tma. Dneska ráno bych nejraději zůstala s knížkou v posteli, ale má home office volala, tak jsem holt vstala.
    Přeju příjemné učení, byť vím, že na dálku to není ono...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.