neděle 10. ledna 2021

POVÁNOČNÍ

 



Musím napsat, že já patřím k těm, 

kteří většinou stromek zdobí 

těsně před Vánoci 

a pak se s ním nemůžu rozloučit,

takže je u nás mnohdy 

až do Hromnic..

...

Bohužel tento rok si ho moc neužiji,

protože mi včera manžel oznámil,

že nám v pondělí přijedou dělat klimatizaci..

...

Na vysvětlenou,

už od léta předěláváme topení..

Manžel se rozhodl žít ekologicky

a tak naše topení přešlo z plynu na tepelné čerpadlo

a téměř celá střecha, kterou nám pracně zjara vyčistili,

se zaplnila fotovoltaikami..

ano na střeše máme elektrárnu.

Určitě vyprávění o trápení s tímto topením

by vydalo na celou knihu...

V nemalé ceně  za topení byla i instalace klimatizace.

No a oni právě přijedou v pondělí.

...

Potom, co mi udělali díry v celém přízemí

a pořádně neopravili,

tak mám obavu,

že v našem obýváku a kuchyni bude pěkná spoušť,

tak raději zítra.

ač nerada výzdobu sklidím.

...

Ještě dříve než se s ní úplně rozloučím,

tak dám pár fotografií na blog..



moje letošní cukroví..jak jsem nepsala blog,
tak jsem ani moc nefotila...


světýlka to je moje...



jsou všude...






vánoční společnost nám dělali naši psi...
Anie a Bailey..
chybí už jen Meggi,
ale ta tu nebyla..
to už bychom se nevešli asi do domu my ostatní.



tady je foceno, když to vůbec venku nevypadá vánočně..


Vánoční Anie..
moc z focení nadšená  nebyla: o))











Až odklidím zítra poslední ozdobičku..

tak pro mě skončí vánoční čas..

škoda ho..

....

Miluju Vánoce!

.... a nejen kvůli dárkům, které raději rozdávám než dostávám,

ale hlavně proto,

že jsme všichni spolu,

že je to takové to něžné souznění 

a spříznění duší..

že je to čas vzpomínání 

a když vidím u stromku syna s rodinou 

a dceru s rodinou,

tak jsem neskutečně šťastná.

Mám krásné a chytré děti..

Mám hodné děti..

mám rodinu, které nevadí trávit čas společně...

a za to moc děkuji!

💓💓💓💓💓💓💓

Vám přeji krásnou neděli!
PS: Ještě jsem nenapsala to hlavní,
když už u nás zítra končí ty Vánoce
a já zjistila, že mi zbyl v lednici šunkový salám
a mám brambory 
a vajíčka atd..
a taky v mrazáku klobásy a maso na řízky..,
tak si zítra na oběd uděláme vánoční večeři.
A pozvala jsem všechny
a přijedou. 
...
Tak se mějte prímově!
Jdu ještě dodělat salát..
Vaše 
Inka
💓


PS2: No vidíte, a pak si stěžuju, že dělám kuchařku...
Vždyť já to vlastně dělám moc ráda!
:o)




5 komentářů:

  1. Anonymní10/1/21 08:27

    Inko, máš to doma krásné.... taky mám ráda, když se mi sjedou všichni - jsme prostě "kvočny", které mají rády svá kuřátka pod křídly..... Musím se smát, my máme dneska k obědu kapra... Přeji krásnou zasněženou neděli a zítra ať jsou řemeslníci citliví a zruční přeje z Jizerek Olina

    OdpovědětVymazat
  2. Tak aby se to nepletlo, my máme dnes k obědu taky kapra :-).
    Krásně vánočně nazdobeno jsi to měla. Pro mne už taky Vánoce skončily. Taky je mám moc ráda a loučím se s nimi nerada, ale mám v sobě zafisové Tři krále jako konečnou.
    Tak hezkou neděli u vás, Inko!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Inko, měli jste hezky nazdobeno. Užij si povánoční vánoční oběd a ať řemeslníci nenepáchají moc nepořádku.

    OdpovědětVymazat
  4. Inko, když vidím tu nádheru a představím si, že ti tam vtrhne řemeslnické parta...Drž se, bude to chtít pevné nervy.
    Je ti jasné, že jsem unešená ze psů, Anie po stromečkem vypadá fakt kouzelně!
    A ten oběd, to je pecka! Znám to, jsem unavená, urvaná, ale moc spokojená, když se všichni sejdeme u jednoho stolu.
    Přeji hezký zbytek neděle, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Zdravím Inuško koukám,že máte byteček jako klícku.Nádherný a moderní.Tak snad ti řemeslníci budou opatrní.
    Já jsem už taky stromek odstrojila.Letos jsem koupila nějaký šlechtěný a zklamal mne.Na pohled hezký ,ale vůbec nevoněl jehličím,jako náš klasický smrček.
    Už čekám na jaro..:-D
    pa Dáša

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.