pondělí 18. ledna 2021

LOUČENÍ A HODNOCENÍ

Jak víte,
tak už přes rok bydlím na jiném místě..
A teprve tento týden jsem se rozloučila s bytem,
kde jsem prožila 7 let..


Obrazy, které byly na stěnách jsem provizorně nahradila
dekoracemi s papíru..
To abych zaplnila místa,
kde zůstaly hřebíky.



Některé dekorace tam zůstaly  původní.


 S bytem se neloučíme úplně,
jde jen o pronájem..
přesto jakoby teprve teď něco skončilo..
...
Bylo to moje třetí bydliště.
Bydliště,
kde už jsme s manželem bydleli bez dětí..
Sami..
Bydlelo se nám tam hezky..
Kus mého života...
..
Mám dnes nějakou nostalgickou náladu...
...
Tento týden píši hodnocení za I. pololetí..
zvláštní stav
známky i slovní hodnocení.
Kéž by se  už příští hodnocení mohlo zakládat 
na skutečných znalostech,
na tom, co si mohu ověřit,
co mohu odučit,
co mohu odzkoušet,
co můžeme společně vytvořit,
společně ohodnotit
a společně poznat..
Kéž by mohlo být objektivní 
a spravedlivé pro všechny..
I z toho mám možná takovou zvláštní náladu..
...
Určitě bude líp!
Mějte pěkné úterý!
Inka
💓

6 komentářů:

  1. Inko, líp určitě bude :). Věřím, že hodnocení distanční výuky je těžší - asi bude někdy obtížnější posoudit, kdy za výsledkem zadané práce je úsilí žáčka a kdy třeba víc úsilí rodičů. Navíc určitě nemají děti všechny stejné podmínky...

    OdpovědětVymazat
  2. Inko, ve vaše bytě se bude někomu jistě hezky žít. Moc ti přeju, aby si měla slušné nájemníky.
    A slovní hodnocení - to máte letos skutečně hodně těžké!
    Přeji pokud možno klidné dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. V podstatě každé loučení s něčím v sobě trochu nostalgie má.
    Nemáte to teď vy-učitelé lehké. Ale doufejme, že časem to už bude jen vzpomínka.
    Klidný den, Inko '
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Vše je jiné a asi i v budoucnu bude. Přeji slušné nájemníky a brzký návrat do školy😊

    OdpovědětVymazat
  5. Máte to moc pěkné. My se na podzim s manželem prakticky přestěhovali na chatu do Beskyd. Oba máme svůj věk, ale pracujeme z domu, tedy z chaty. Jednou za týden velký nákup a pak klasický život, jen v odloučení od civilizace. S ohledem na koronu nám to přišlo tak nějak fajn. Jen jsem chatu zabezpečili, protože nám to přišlo fajn s ohledem na to, že občas odjedeme oba a necháváme tak notebooky, pracovní věci a občas i druhé auto. Ale jinak to můžu všem vřele!!! doporučit. :))

    OdpovědětVymazat
  6. Inko, vždy, když se člověk s něčím loučí, a i když to nahrazuje něčím lepším, je v tom vždycky trochu smutku. Byt je krásný, určitě nájemníka najdeš. Přeji ti dobrého nájemníka, mám obě zkušenosti, a určitě bude líp.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.