pátek 29. ledna 2021

STŘEDA A ČTVRTEK

Středeční odpoledne 

bylo vážně krásné, slunečné 

a já si potřebovala provětrat hlavu.

Vyrazili jsme tedy na procházku 

a stálo to za to..

Procházeli jsme Oborou

a došli až na dětské hřiště.

Samozřejmě v doprovodu naší Anie.

Tohle jsem opravdu potřebovala..












Dneska už to všude kolem vypadá úplně jinak.
Po celý den dnes chumelí.
Takovou nadílku už opravdu dlouho nepamatuji.
...
Ve středu k nám ještě přijeli mladí 
a malou Ellinkou.
Vyzkoušela novou ohrádku
a asi se jí tam líbilo.



je to naše čtenářka..:o)
...
Byl to prima den..
To sluníčko 
a vycházka byla moc prima.
...
Ve čtvrtek jsem poprvé v životě předávala on line vysvědčení.
Aby to bylo trochu slavnostní, 
tak jsme se s dětmi dohodli,
že se na to pěkně ustrojíme.
Já u počítače seděla v plesových šatech, 
které už jsem neměla asi 5 let na sobě.
Třpytila jsem se pěkně :o).
Do školy bych si je určitě nevzala:o))
...
Kromě vysvědčení,
ten den děti vyplňovaly i sebehodnocení, 
kvíz na počítači.
Mohly hodnotit i mě
a dostala jsem od všech jedničku.
Hodnotily i celou naši třídu 
a to jsem měla ještě větší radost, 
třída dostala od všech také jedničku.

...

Není to moc vidět, ale holčičky se třpytily také 
a kluci měli košile, motýlky a kravaty


Je to až k neuvěření,
že jsme už na konci měsíce ledna..
To to zase letí..
Užijte krásný víkend
a opatrujte se!
Inka
💓





7 komentářů:

  1. Anonymní30/1/21 13:17

    Už jsem to psala, ale musím to opakovat, že bych chtěla takovou super paní čelku, jako jste Vy ! Jste skvělá !!! Šá

    OdpovědětVymazat
  2. Inko, tak to se Ti povedlo. Super slavnostní akce. Děti se krásně oblékly a nesedí u počítačů v pyžamu, jak to slýchám od známých. Umíš děti skvěle motivovat a to je moc fajn. Tak ať se třídě daří a i druhé pololetí zvládnete všichni na výbornou. :o)
    Hezký víkend. D.

    OdpovědětVymazat
  3. Motivace dělá mnoho. Je potřeba hodně sil si jí v dnešní době udržet.
    Bravo a přeji hodně vytrvalosti👍

    OdpovědětVymazat
  4. Inko, předávání vysvědčení bylo určitě moc pěkné, když jste si udělali slavnostní atmosféru. A vyvětrat si hlavu je někdy třeba...

    OdpovědětVymazat
  5. Inko, moc pěkné předávání. Jsi prima učitelka. Měj pohodovou neděli.

    OdpovědětVymazat
  6. Já se připojuji k ostatním. Být skvělou učitelkou jde i v jiných vyučovacích podmínkách.Ty jsi toho důkazem
    Procházky přírodou mám taky moc ráda a v této době snad ještě víc, než kdy jindy.
    Pěknou neděli!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  7. Inko, procházky jsou nutností a Anie se na vyšlap určitě jen klepe.
    A vysvědčení - trochu mi tu chybí tvá fotka v róbě, ale věřím, že jsem měli stavností chvíli, i když byla jen on line...
    Měj se moc hezky, Helena

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.