neděle 10. ledna 2021

NEDĚLE

 a já od rána kmitám v kuchyni :o))..

(Jak může být neděle od slova nedělat...)

Ještě nandat cukroví,

které mám v chladné spíži..

Když pro něj vysílám manžela,

tak to komentuje slovy:

"No jo, aby měly ty tvoje prdelky všechno, viď? "

On normálně žárlí :o)!

Na vlastní děti.

Pravda je, že když mi včera říkal,

že bych mohla nandat další cukroví,

tak mě to nechalo chladnou :o)..

to bude asi tím..

Já se jednoduše těším,

že tu bude zase hlučno,

že holky budou pořád tančit,

malá Ellie bude vykřikovat

( naučila se krásně vysoké tóny a těmi všechny svolává :o),

/ asi to bude zpěvačka/

To jsem si o Aničce a Emičce myslela taky

a ač obě krásně zpívají,

tak víc je láká tanec..

....

Ty dnešní technologie je na jednu stranu rozvíjí

a na druhou kazí..

..

Jéé, to jsem chtěla napsat,

mnozí vás vědí, že moje dcera zpívá v kapele.

Bohužel od jara neměli vystoupení,

protože Covid..

Když byla Katka malá,

tak chodila zpívat a nyní to má jako svou zálibu. 

Celé dětství jsem ji chtěla dát do Lidušky na klavír nebo klidně na jiný hudební nástroj,

který by si vybrala.

Byl to boj a já nebyla důsledná a tvrdá,

a tak nakonec Katka na žádný nástroj nehrála.

Mrzelo mě to.

A když jí bylo asi 26, tak mi vlastně vyčetla,

že jsem ji nedonutila na něco hrát,

že by se jí to hodilo.

...

Letos před Vánoci jsem dostala nápad

a k Ježíšku jí koupila ukulele.

A světe div se, měla radost

a světe div se, ona hraje! 

Těší mě, že se dárek ujal..a to jsem si myslela, že bude ležet někde uložený v krabici.

....

Přijeli všichni a bylo to moc prima..

Ellinka roste jako z vody..

Už jí bylo 5 měsíců.



...
Ticho...
všichni odjeli 
a já jdu uklízet vše vánoční..
stromeček,
výzdobu
...
Bude  tu chvíli zase trochu prázdno..
...
Ne nadlouho, na zítra jsem si objednala tulipány 
:o)
Tak si užijte večer
a pěkný začátek nového týdne..
...
Vaše 
Inka
💓




9 komentářů:

  1. Anonymní10/1/21 19:10

    parádní sešlost...a teď přežít sešlost řemeslníků a pak už to můžeš považovat za jarní úklid..... pevné nervy a hodně sil. Olina
    P.S. co Tvoje dřepy? já teď dva dny za sebou splnila limit-ba překročila - 10000 kroků na den... pa.

    OdpovědětVymazat
  2. Inko, koukám, že se ani na chvíli nezastavíš. Stromek jsme uklidila v pátek a na tulipány se už také těším, ale řemeslníky Ti nezávidím. I když, všechno špatné je k něčemu dobré. :o)
    Malá je nádherná, okatá.
    Měj fajn dny. D.

    OdpovědětVymazat
  3. Držíte stále pospolu.... to je krásné. A není to samozřejmost. Malá je nádherná.

    OdpovědětVymazat
  4. Rušná, ale určitě pěkná tečka za Vánoci.

    OdpovědětVymazat
  5. Inko, malinká je nádherná. Krásně jste si to užili. Měj pohodový vstup do nového týdne.

    OdpovědětVymazat
  6. Inko, tak doufám, že sis trochu vydechla!
    Máš kouzelné vnučky, ta malá je rozkošná!
    Ukulele mě pobavilo, je to asi dva roky, co si ho dcera tak mezi řečí přála. Adam, muzikant tělem i duší se toho chytl, nástroj jsem jí pořídili a oni teď mají občas sourozenecké sezení a brácha učí sestru hrát.
    Měj klidné pondělí, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. U vás je živo a krásno, malá roste jako z vody. Měj se hezky. J

    OdpovědětVymazat
  8. Měli jste rušnou neděli, ale je to vždycky fajn se takhle sejít. Nejmladší vnučka je hezounká- jako panenka.
    Měj se moc hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  9. To je na založení rodinné kapely😊

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.