neděle 24. ledna 2021

TUBERÓZA

 není naštěstí název žádné nemoci,

ale květiny,

kterou jsem tento týden vyhrála v dražbě..

Neznala jsem ji,

voní skoro jako hyacint.

Teda voní mně,

manžel říká, že to je jak na hřbitově :o)).

Přehání..

Mně se líbí.






Tento týden byl náročný 

a jsem ráda, že ho mám za sebou.

Slovní hodnocení, 

dotazníky,

pedagogická rada..

tak to všechno už je za mnou

a zase začínáme od začátku..

Na radě jsme konstatovali,

že už valná většina našeho sboru je po covidu.

Někdo s horším, někdo s lehčím průběhem.

Já s manželem patřím k těm, 

co ještě odolávají..

/ to, co teď napíšu je děsný,

ale já tak trochu těm, co to již mají za sebou, tiše závidím./

...

Jinak  jsem moc ráda, že je dnes sobota..

I když ranní vydatný déšť mě nemile překvapil,

následná sněhová chumelenice mě potěšila

a výsledné bahno,

nijak nenadchlo.

Místo křupání pod nohama,

to pěkně mlaská..

Slibují ještě sníh 

a já se pořád chystám,

že si vytvořím nějaké sněhové dílo na zahradě..

Tak jsem náramně zvědavá,

zda jsem už svou šanci nepromeškala.

Mějte moc prima víkend

a užívejte

a taky se opatrujte.

Inka

💓

...

A takto se těší ze sněhu naše Anie



5 komentářů:

  1. Anonymní24/1/21 16:17

    u nás padá a padá.......ale je teploměr na nule, takže je to také spíš mlaskavé než křupavé...utěšuji se, že bude dostatek vody ve studni a příroda prostě potřebuje sněhovou peřinu. Ale že mi slunce chybí, to tedy ANO. Přeji prima nový týden z Jizerek. Olina

    OdpovědětVymazat
  2. Inko, já se z nadpisu článku prvně vyděsila, jak čtu rychle, tak jsem tam tu tuberu viděla. Kytičku neznám ani podle jména ani na pohled (troch mi připomíná lupinu).
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  3. Inko, květinka je nádherná , ale název má opravdu děsivý. Musím se přiznat, že i já se už přistihla při myšlence, že vlastně tak trochu závidím těm, kteří mají COVID za sebou a 3 měsíce klidu před sebou. Ale rychle tyhle myšlenky zaženu a děkuju tam nahoru, že jsme zatím všichni zdraví. Tak pevné zdraví i vám!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ali, přesně tak..děkuji také za zdraví. My navíc bydlíme s manželovou maminkou, které je 79 a moc nerada bych někoho ohrozila..toho se obávám ze všeho nejvíc. měj se krásně a také přeji hodně moc zdraví. Inka

      Vymazat
  4. Tuberoza krásná, Anie úžasná :o)
    Inko, přeji pokud možno klidnější a zdravý týden, Helena

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.