úterý 5. ledna 2021

DALŠÍ NAŠE KNÍŽKY

 Jakmile jsem se naučila dělat knížky v programu Bookcreator,

tak mě to pohltilo..

a tak jsem zpracovala i další..

tak toto jsou moje školní dětičky


Můžete se podívat třeba na naši podzimní výtvarku,

to jsme ještě byli ve škole..

PODZIMNÍ VÝTVARKA


pak na naši třídu, jak to u nás vypadá..

NAŠE TŘÍDA


jaké je to být na zámku

NAŠE ŠKOLA


No a pak už jsme byli zase ve škole

a to vznikla naše

ČERTOVSKÁ KNÍŽKA


a protože jsem nemohli mít vánoční besídku,

tak jsme rodičům aspoň v naší  vánoční knížce 

nahráli přání

VÁNOČNÍ KNÍŽKA


 a jak to vypadá,

když se učíme on line najdete tady:

JSME ON LINE


Tak a to je vlastně moje práce od září do prosince..

Tak jak jsem vlastně nepsala na podzim,

tak kdo se podívá na naše knížečky,

zjistí,

co jsme ve škole tvořili,

co jsme vyráběli

a jak jsme se měli.

...

Prostě školní příspěvek

na mém blogu nemůže chybět..:o).

Mějte krásný den a užívejte...

Vaše 

Inka

💓

PS: Jdu dělat 9 dřepů a ještě nemám selfii :o))) 

13 komentářů:

  1. Bravo! Vážím si té snahy!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní5/1/21 15:07

    Takovou paní čelku bych chtěla, jste úúúžasnáá !! Šá

    OdpovědětVymazat
  3. Inko, knížky jsou nádherné, jsi moc šikovná a nápaditá. Koukám, že se musím registrovat, pokud chci knihu vytvořit. Podmínky musím ještě nastudovat, moc jim nerozumím. Ale snad bude vše v poho.
    Přeji fajn večer. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, když tak ti poradím :o)))Určitě to zkus..:o)

      Vymazat
  4. Inko, fakt pecka!
    Jsi úžasný pančelka!!!
    Měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. To je taková nádhera. Dneska jsem je ukazovala v práci, aby věděli; jak se to má dělat))))
    P. S. Každý den cvičím pozdrav slunci )))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, tak to úplně vidím, jak už teď mě nesnáší :o))..A asi to sluníčko zdravíš málo:o))..zeptej se ho zítra, proč je pořád schovaný? :o)))

      Vymazat
  6. Paráda,paráda,paráda ! Ty jsi prostě nadstandardní paní učitelka !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné! Ty jsi stále pilná jak včelička, hodná a šikovná paní učitelka :-).
    Krásné dny.

    OdpovědětVymazat
  8. Inko, moc pěkné knížky. Máte s dětmi takovou konzervu vzpomínek na letošní podzim a začátek zimy...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.