pátek 16. října 2015

ABSENCE

VČEREJŠÍHO PŘÍSPĚVKU
byla zapříčeněna příjemnou zábavou..
Podvečer jsem trávila v kosmetickém salonu
MARY KAY
a oddávala jsem se svatebnímu líčení,
společně se svou budoucí snachou.
Přiznávám se, že jsem se tak trochu obávala.
Nechci na svatbě vypadat jako "maska"
a hlavně se chci cítit ve své kůži.
Musím ale napsat, že jsem byla nalíčena velmi hezky
a nalíčení mi vůbec nevadilo.
Takže o svatební den mám o jednu práci méně,
líčení přenechám odbornici..
Když jsem přišla domů, tak jsem byla svatebně naladěna..
Vlezla jsem do šatů, které jsem si koupila
a prohlásila jsem, že vypadám hrozně.
Manžel šel do mdlob! :o)
A to ještě netušil, že mi bude večer asistovat při tvorbě svatebních dekorací.
Pomáhal mi při vázání bambulek.
Na jednom blogu,
přiznám se, že už nevím na jakém,
a mrzí mě, že ho nemůžu ukázat 
jsem našla inspiraci, která se mi zalíbila
a rozhodla jsem se jí doplnit nejen svatební stůl, ale ozdobit i židle v obřadní síni.
Proč kupovat drahé dekorace,
když je tak snadné si je vyrobit.
Objednala jsem si 5cm stuhy z tylu.
Celé ladění svatby a stolu je šedobílé.
Takže i stuhy byly šedé a bílé.
(bílé nemám ještě hotové - asistent/ manžel/ mi odešel na hokej 
a sama to nedokážu:o).
Udělala jsem si základ na výrobu bambulek
a pak už jen motala.
Výsledkem jsou krásné bambulky,
ale také malé kotilionky.
Na ozdobu jsem koupila v KIKu takové knoflíkové patenty
za 13 korun. 
A toto je zatím výsledek.
Navíc si myslím, že dokorace využiji i jako vánoční dekoraci..
Určitě když se pak dozdobí,
tak budou super..










Ještě udělám bílé a mám také materiál na větší velikost..
Myslím, že poté zpracované bambulky do věnce 
se budou na Vánoce hodit:o).Ještě něčím doladím..
Možná i použít něco na větvičky, stromek..
Jsem moc zvědavá, jaké budou ty bílé!
Co říkáte?

Mějte moc krásný večer
a užijte si víkend..
Mě čeká VELIKÉ PEČENÍ...
Držte mi palce,
ať nic nepřipálím:o))..
Inka



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.