úterý 13. října 2015

PŘEJI SI LÉTO

NEBO ALESPOŇ TEPLO...
Bolí mě rameno, možná i celá záda a dokáže mi to hezky kazit náladu..
Zima a počasí dnešního dne mi na náladě taky moc nepřidalo.
Ráno jsem vyrazila z bytu v 6.25 a vrátila se v půl 5..
Zabalila se do kožíšku, abych záda nahřála..
A nyní si dopřávám terapii..
Pálím vonné vosky
a
dívám se na fotky z léta.
Toužím znovu po sluníčku!
Barvy podzimu miluji,ale teplo léta je mi nějak čím dál tím víc bližší. 
...
Zjišťuji, že má terapie nezabírá,
možná právě naopak..
.....
Jdu si připravit kozačky na ráno:o(.
..
a pár mých oblíbených fotek
i pro vás..





Léto, stýská se mi ...
...........
citace:

ŽIVOT MUSÍ BÝT O NĚČEM VÍC,
NEŽ MÍT VŠECHNO.
....
a proto :
VÍTEJ , ZIMO!
:o))

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.