neděle 11. října 2015

JABLEČNÉ RŮŽE

Už minulý týden jsem je chtěla vyzkoušet..
Vlastně hned poté, co jsem na facebooku shlédla jejich jednoduchou přípravu.
Musím podotknout, že jednoduché to je, když se na to díváte..
realita je trochu jiná,
ale asi u čtvrté růžičky jsem získala ten správný grif
a pak už to šlo samo..
Jablíčka se však musí namočit,
což jsem si u prvního myslela, že obejdu, 
ale ona nebyla změklá, tudíž se nedala otáčet..
Tak muselo dojít na namáčení:o)
a tady je už výsledek..


připraveno k upečení


nejenže krásně vypadaly...


ale i moc chutnaly..
 v kombinaci s meruňkovým džemem
byly opravdu výborné..


Z jedné dávky, kupovaného, listového těsta
jsem udělala 9 kousků..
Před pečením jsem pocukrovala, přidala skořici,
o upečení jsem poprášila moučkovým cukrem s vanilkou..


 a  teď hezky s nimi  pod poklop.
Moc jich  již nezůstalo:o)
Celé 3 kousky, na to by mi stačil poklop třetinový:o).



Myslím, že by byly výborné  i v kombinaci s pudinkem nebo  s nějak ušlehaným tvarohem..
Rozhodně je mám někdy v příště zase v plánu..
Krásnou nedělní noc
a hurá do nového týdne:o)
Inka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.