pondělí 26. října 2015

PONDĚLNÍ POSVATEBNÍ KVĚTINOVÝ

Část květinové výzdoby jsem připravovala já..
V kuchyni mi shromažďovali 5 litrové lahve
a já si s nimi pak pohrála..
jak vypadaly?

koupila jsem do nich nevěstin závoj a růže
a výzdoba do sálu zámku byla na světě






na stůl na dozdobení jsem použila malé soudky a rovněž dala nevěstin závoj..



dál jsem ještě udělala malé svícínky

Musím napsat, že jsem si moc nedovedla představit šedo-bílou výzdobu slavnostní tabule,
ale podle mého byla krásná..







a pak ještě samozřejmě profesionální vazby..



pro ženicha..


a tady ještě v krabici pro svědkyně maminky a nevěstu..
ale o tom zase příště.
.......
Dovedete si někdo představit, jaké je to utrpení, když sama nemůžete fotit, 
protože se to jaksi v dané situaci nehodí?:o))
čerpán ze zdrojů okolních fotografů..
...mějte krásnou noc..
Inka


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.