pondělí 26. října 2015

JEŠTĚ PŘED TÍM...

než to začalo,
Den před "TÍM" jsem dopekla poslední sladkosti 
a v půl 3 ráno jsem odpadla...
A protože by mně bylo líto Vám neukázat mé výtvory.
tak tak činím..

čokoládový cheesecake
cheesecake se slaným karamelem
rumový cheesecake ( s rozinkami namočenými v rumu)

a tady už jsou pohromadě..
Ještě jsem dělala růžičky jablečné a pak i naslano..




A nakonec jsem se rozhodla upéct ještě veliké jahodové srdce. 
Musím napsat, že tvar jsem tak nějak nevychytala,
i když jsem se moc snažila:o)


Samozřejmě, že jsme ještě objednávali..
A to vynikající roládky
ořechové trojůhelníčky..


makronky


A také došlo na hamburger
a nejen jeden



a ještě další muffiny..
extra velký, úžasný NAKED svatební dort dělala naše příbuzná Verunka..
Byl nejen nádherný, ale i vynikající!




 A tyto krásné sušenky dělala Evička, dcera mé kamarádky..
...........
veliký úspěch slavila na svatbě měla čokoládová fontána..

O jídle až později..:o)
Příště něco o výzdobě a kyticích..
Mějte krásný večer
a určitě ještě dnes se ozvu s květinovým příspěvkem..
Inka




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.