čtvrtek 8. října 2015

MALOVANÝ

hrnek..
Včera jsem na netu uviděla hrnečky.
Moc se mi líbily!
Jejich cena už ne,
ale zase na druhou stranu naprosto chápu,
že si takový originál svou cenu zaslouží.
Dokonce jsem i ochotná za originalitu zaplatit,
ale koupě dalšího hrnku za takovou cenu,
by mě asi nepotěšila
a mého chotě už vůbec ne:o)!
...
Odpoledne ( respektive k večeru)
se často poslední dobou cítím úplně padle:o),
takže většinou padnu do postele.
Naštěstí jsem člověk, který klidně hodinu spí, 
pak vyskočí a cítí se odpočatě 
a nastartuji znovu..
Jak tak ležím,
chci už vstávat,
všimnu si pod skříňkou prázdných čistě bílých nových hrnků,
na které jsem malovala a psala recept na buchtu z mikrovlnky:o).
Ha..
černý fix na porcelán mám hned vedle.
Jdu tvořit!
Rozhodně se nemíním opičit!
Nebudu dělat jeleny, lišky, vlky!
Ale co udělám?
Jablko a hrušku.
........
Nejdřív kolem dokola naťukám do tvaru tečky..
Jsem člověk, co dělá všechno od oka, neměřím,
prostě ťuk, ťuk, další tečka a další..
( a to mě můj tatínek neustále říkal,
dvakrát měř, jednou řež!)
Ač nepoučitelná, tak spokojená..
vypadá to jako jablko,
vypadá to jako hruška.
...
Další má výhoda je, že se mi ještě netřese ruka
a dokážu kreslit celkem rovné čáry.
a tak šup sem, šup tam
a než se naděju..
hrnek je hotov!
Co by to bylo za originál?
Ano, nezapomenu na svou parafu.
...
Mám pocit, že hrnku něco chybí,
 a tak domaluji malé jablíčko,
malou hruštičku.
Zpětně si myslím, že jich nebylo třeba..
To je ta moje zbrklost..
...
Ale líbí se mi..
Je můj!




Mějte krásný večer
Moje heslo dne:
Udělej si sám!
:o)
Inka








Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.