úterý 6. října 2015

ČEPICE

pro Aničku..
Zítra bude naší Aničce 5. let.
Oslava bude až o víkendu..
čekají na ní nové gymnastické cvičky
(sehnala jsem v e-shopu růžové - asi bude v 7. nebi:o)
Pak na ní čeká nějaká hračka,
no a to by nebyl dárek, kdyby tam nebylo něco vlastnoručně vyrobeného!
Dodnes si pamatuji, jak jsem učila své děti,
jak vyrobený a z lásky darovaný dárek je ten NEJ!
A jak jsem dlouho sklízela svou výchovu
a byla obdarovávána dárky ruční výroby,
které, však to znáte, se nemohly vyhodit,
protože byly ty nejkrásnější a nejcennější.
Dodnes mám v krabici přáníčka od svých dětí..
Takže i já vzala háček do ruky 
a narychlo uháčkovala čepici :o)
Snad bude ta NEJ :o)!
a pokud ne, 
tak rozhodně bude darovaná z lásky!!!
Krásný úterní podvečer..
Inka





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.