středa 21. října 2015

PŘÍPRAVA SVATBY

pomalu finišuje..
pořád myslím na to, zda máme všechno, co je potřeba udělat..
Po večerech peču, i když jsme toho hodně objednali,
ale co kdyby..
do toho domotávám na výzdobu bambulky,
už je jich hromada..
Balím dárky do tomboly..
koupili jsme svatební dar, 
který se nám nevejde do auta!
Manžel ho odmítl vézt na svatební hostinu,
tak ho mladí dostanou 
asi jen tak..
Pak jsem koupila ještě maličkost, 
která vypadala rozhodně větší než ve skutečnosti je..
Opět nemůžu prozradit:o), až pak..
Syn mi oznámil, 
že pokud ho povedu, tak nastupujeme na hymnu Ligy mistrů..
Myslím, že asi počkáme na nevěstu na svých místech:o))
Nelpím na rituálem
( i když ty koláčky, však víte..)
Svatba je jejich dnem, 
tak jim přeji, ať si to užijí..
Já se těším, 
ale zároveň si už tak trochu přeji, aby bylo už po
a my všichni byli spokojení..
......
Další komplikace
můj bráška ( starší - jiného nemám:o)
se nebude moct zúčastnit obřadu..
Svatbu bude organizovat z kuchyně svého penzionu..
Onemocněl mu kuchař 
a tak si to vychutná se vším všudy
a my taky!!
Je mi to líto, ale tak nějak vím, že bez jídla by to nešlo!
/ respektive šlo - ale...přece jen to jídlo není špatný rituál:o)/
.....
Nevím, jestli jsem už psala, že hlavní menu měly být hamburgry..
mladí si je moc přáli..
Bráška jim to zatrh!
Není schopen připravit najednou tolik porcí.
Představa mých šatů s kečupem a hořčicí je děsná! :o)
Díky, bráško!
.......
Eventuální varianta..
:o)))
svatební auta - zajížďka k Mc Donaldu -
na Drive a každý by vyfasoval balíček???
:o))
Samozřejmě, že jen vtipkuji..
Doufám!
.....
Další pro mě radostná zpráva
( i když to mladí vážně těžce nesou/ svým způsobem chápu/)
je to, že Meggi ( jejich pes- Novofudlandský pes!)
nebude na svatbě!
...
Dokončím svou představu:
 Dříve než si stačíme všichni pobryndat šaty kečupem 
a hořčicí, budeme ještě dostatečně oslintáni vítacími slinami naší Meggí..
...
(stejně si myslím, že ji na zahradě bude líp..)
...
Od příprav jsem se dostala k představám..
Ještě zbývají 4 dny!
Má být hezky!!
má...
Těším se..
Inka

našla jsem na Fleru
snad se nebudou zlobit za zveřejnění..
mně se to líbí:o)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.