neděle 18. října 2015

RECEPT NA KOLÁČKY

Čtu si tu komentáře a moc se červenám:o)..
ještě nekončím, dnes udělám ještě  ty vázané:o)..
Recept si napíšu sem, protože člověk neví, kdy se mu hodí
a rozhodně si myslím, že by z tohoto těsta byly výborné
i větší koláče, které normálně dělám jen kynuté.
..
Tak tedy:
1/2 kg hladké mouky
250 g másla( může být půl másla a půl hery)
špetka soli
1 prášek do pečiva
2 celá vejce
Kvásek - teplé mléko, 42 g droždí a kostka cukru ( lžička)
Po vzejití kvásku vše zpracovat ve vláčné těsto.
Musí se hned zpracovávat, aby nenakynulo.
Jelikož jsem dělala sama
a v bytě bylo teplo, vždy jsem kus dala do chladničky,
aby nenakynulo.
Určitě by to šlo umíchat i v domácí pekárně,
ale tu já mám na chalupě, takže jsem hnětala ručně.
Nedalo to však moc práce.
Šlo to opravdu dobře.
Dělala jsem těsto vždy jen z půl kila, 
proto to šlo snáz.
( ale 3x:o)
...
Koláčky jsem pekla v troubě na 180°C. 
..........
Připravila jsem si ještě půl másla 125 g, rozpustila ho,
 přidala do rozpuštěného másla rum a trošku mléka.
Jakmile se koláčky upekly,tak jsem je namočila do rumového mléka
a obalila v moučkovém cukru.
.........
Tak těmto se u nás říká šimlové:o)
Spojení tvarohové náplně s mákem..
...........
Poslala bych je nejradši taťkovi do nebe..
škoda, že nemám adresu..
Tak ráda bych rodiče měla tady.
Myslím, že by mamka na mě byla pyšná..
........
Krásný den Všem
Inka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.