čtvrtek 22. října 2015

PERMANENTNĚ NAŠTVANÁ

Kdo?
No přece já!

Proč?
Štve mě " strýček Google".

Možná jste zjistili, 
že na levé straně mého blogu 
je reklama..
..
Po Vás asi jiná..
ale mě sleduje a pronásleduje..
...
Na co se podívám na webu, tak to se mi pravidelně objevuje
a upomíná:
" Kup si mě!!"
( slyším to jen já:o))
Nevadila mi, byla jsem vůči ní imunní.
Až doteď!
...
Asi před 14 dny jsem objevila anglické stránky s krásnými šaty pro maminky nevěst a ženichů.
Od té doby denně u mě na blogu konfrontuji své šaty s těmi, 
které vidím na obrázcích..
A hádejte, které se mi líbí více..?
..
Došlo to tak daleko,
že ty mé se mi přestávají líbit.
A co hůř?
Hledám na nich mouchy!
Dlouhé, smutné, nudné,
....
Naopak na obrázkových šatech vidím přednosti..
Určitě bych v nich byla krásnější, štíhlejší, dokonalejší..
........
Proč mi to ten Google dělá?
Copak nemá nic jiného na práci
než mě provokovat?
:o))

Navíc ještě matky na fotografiích
jsou ve věku nevěst:o)!
A to taky naštve, ne?
:o)
Na ukázku  jedna z " matek"
..

Mějte krásný den..
naštvaná Inka
:o)



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.