pátek 30. října 2015

PODZIMNÍ VÝMĚNA

Piju kávu a myslím na Jarušku..
Na Jarušku Jandovou,
 která pro mě připravila nádherný dárek do podzimní výměny..
Úžasnou prostírku 
a nádhernou taštičku..
Jaruška je neskutečně šikovná 
a moc a moc jí děkuji.


Musím napsat, že když jsem se dozvěděla, že bude pro mě tvořit žena s tímto jménem,
okamžitě se mi vybavila její jmenovkyně, která žila v Mladé Boleslavi
a byla mým osobním vzorem.
Byla mou první uvádějící učitelkou,
když jsem začínala učit v mateřské školce.
Na její slova nikdy nezapomenu
a díky ní jsem mnohému porozuměla.
Ona byla tehdy velmi přísná, 
ale neskutečně spravedlivá 
a tvrdá i sama k sobě.
A já ji obdivovala..
Byla rovněž moc šikovná
a já dodnes vzpomínám na její figurky z vizovického těsta..
A tak milá Jaruško, budu při pití kávy nebo čaje, vzpomínat na Vás obě..
Tobě, ještě jednou za tu krásu moc děkuji!










Víte, co mi tehdy poradila ta Jaruška?
......
Řekla mi, že i když mě dítě bude zlobit co nejvíc
a já budu chtít žalovat rodičům,
ať si uvědomím jediné,
že je to jejich dítě, které oni nadevše milují.
Když už jim to musím říct,
tak mám nejdřív za cokoli pochválit,
i kdyby to měla být jen ta nejhezčí kukadla, které to jejich dítko má,
a teprve pak si stěžuj..
Další věc, kterou mi řekla je,
že je lépe si to vyřešit na místě bez žalování,
že pokaždé tím dám najevo, že selhávám sama..
Snažím se to všechno dělat i dnes..
Nežaluju, nepíšu poznámky, řeším to s dítětem,
i když to leckdy není snadné..
Snažím se neselhávat:o))..,
i když to není 100%..
........
Mějte krásný celý dnešní den
a doufám, že i Vy jste byli někdy takhle krásně obdarováni
jako já..
..
Inka


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.