úterý 20. října 2015

PONDĚLNÍ KVĚTINOVÝ

jsem nestačila v pondělí ukázat,
ač jsem si kytičku koupila..
To bylo tak, že jsme hned po čtvrté hodině odjeli 
rozvážet svatební koláčky..
pár návštěv a domů jsem se dostala v 1 hodinu po půlnoci..
Krásná setkání,
ale komu by se chtělo ráno před 6 vstávat..
No, nechtělo, ale muselo..


růže tentokrát už neměli..
.........
Musím ale napsat, že mě fascinoval 
RETRO týden v LIDLU..
úžasný obchodní tah..
člověk se okamžitě vrátil o mnoho let nazpátek..
Pytlíkové mléko, termixy, vitacity, majka,
ale i mýdlo šeřík, toaletní voda PItralon,
prací prášky NAMO a TITAN, IRON..
a ač se jedná jen o staré kopie obalů,
lidé kupovali jako diví..
i mně se některé výrobky hodily:o)
....



Mějte krásný večer..
já se ještě dala do pečení pusinek..
právě se mi suší v troubě:o)..
Inka


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.