sobota 10. října 2015

NAROZENINY

A OPĚT DŮKAZ, JAK MOC TEN ČAS LETÍ..
Naše Anička oslavila už 5. narozeniny!
Dodnes nezapomenu, jak krásně jsme ji zapili:o)..
a dnes je z ní slečna..


kytička pro Aničku nesměla chybět..


a jak ten čas letí ukážu na fotkách před 4 lety..
Naše usměvavá Anička kdysi..



tahle fotka je úžasná:o))


a dnes?
Stále naše veselá holčička..


Oslava se vydařila..
Upekla jsem 2 dorty,
čokoládový chessecake,
 který Aničce moc chutná
a pak ještě jeden..
Dietní!!
Já zapomněla do něj dát cukr!
Naštěstí krémy a džem ho trochu osladily..
Ráno byl hrozný fofr,
já to chtěla všechno stihnout než mladí přijedou,
do toho přestala fungovat 1 fáze 
a nešla světla, sporák a nakonec i přestala téct voda..
Lekli jsme se, že se nám něco porouchalo v chalupě.
Naštěstí nebyla chyba na naší straně,
ale někdo pokácel strom 
a ten vzal s sebou i elektrické vedení.
Naštěstí to netrvalo dlouho 
a nám se rozsvítilo.
Mně ne:o(, na cukr jsem zapomněla!
a Anička dostala i nové cvičky na gymnastiku..
a pak dárek, který si zamilovala Emička:o),
určitě Vám ji také ukážu,
ale asi až zítra..
K večeru jsem s manželem a s Aničkou vyrazila na procházku.
Ač už chladněji,tak přesto bylo nádherně..
Užili jsme si podzimní podvečer,
nasbírali šípky
( já si o ně roztrhla svou novou bundu,
jsem na sebe děsně naštvaná!
Nejhorší bylo, že jsem za to nemohla ani nikomu vyhubovat!!)
Dále jsme sbírali ořechy,
já ještě natrhala malé modřínové šišky
a obrala kameny od mechu..
Kochali jsme se krajinou,
nejvíc já:o),
manžel se s Aničkou honil po stráni 
a bylo to moc príma..
Mějte krásný večer..
Inka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.