středa 7. října 2015

PODZIMNÍ DOTEKY

cestou z práce nasbíráno..


sbírka

podzim už vážně čaruje svými barvami..
nádhera..
Tyto plody by se mi hodily do podzimního aranžmá,
ale dosáhla jsem na stromě jen na tyto dva..
Ostatní byly tak vysoko, že i když jsem se natahovala
/ v šatech a lodičkách/
nedosáhla jsem.
Rozhodně jsem neunikla pozornosti chodců.
Pán, který zkoumal, co to trhám málem zakopl o obrubník.
Kde jsou ty časy, že by se otáčel za mnou:o),
spíš se divil, cože to chci odcizit:o).



Manžel, který na mé počínání už skoro nereagoval, 
protože mě zná,
jen prohodil,
nebudeš po mně chtít donést nějaký žebřík..
No , nebudu!
Žádný tady totiž nemáme:o),
kdyby to bylo na chalupě, tak by mě to asi i napadlo..
Takto buď počkám, až to spadne 
nebo si najdu jiný objekt:o)
..
Mějte krásný večer
podzimně naladěná 
Inka
:o)

PS: Teď jsem si uvědomila, že bych Vám mohla ještě sdělit cosi, co mě dnes vykolejilo!
Pozor!! při výměně náplně do tiskárny..
nešlo mi to odšroubovat, 
trhla jsem 
a skoro celá jsem byla od černých " sazí"..
Děti , ač mě mají rády, se smály
a já měla co dělat, aby mi nevyšlo z úst nějaké zakázané slovo!
( taky bych ho mohla pak 100 x psát, že?:o))
Odnesly to boty, šaty( naštěstí jen spodní lem, který byl tmavý),
pak silonky( dnes, jako bych  to tušila jsem nasadila černé)..
Jak jsem byla od té barvy celá rozhozená,
tak jsem tam vložila novou náplň
a zapomněla s ní zaklepat, jak je psáno v návodu
a asi po 3 kopiích mi to začalo psát,
vyměňte náplň..
????
příště jedině v pláštěnce:o))
........




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.