pátek 9. října 2015

OD POKLOPU KE POKLOPU

Nebudu lhát,
ano i já podléhám módním trendům
a ráda si zpříjemňuji svou domácnost věcmi, 
které se mi líbí..
Už vážně hodně dlouho jsem toužila
po pořádném tácu s poklopem.
Nejlépe tak velikým,
aby se mi do něj vešel veliký dort
a hlavně musí být z čirého skla
( vypadá to jako bych pekla dort každý týden:o))
Už mnohokrát jsem objevila v internetových obchodech takový,
jaký bych si přála.
Většinou to mělo dvě řešení:
1/ buď se mi nelíbila cena
2/ byl vyprodán.
Minulý týden jsem čirou náhodou vešla do obchodu,
kam se tak často nedostanu
a pokud dostanu, neodejdu s prázdnou,
a hle!
Tác na nožce s poklopem..
Cena?
Pro mě akceptovatelná..
..
jeden jediný problém jsem viděla, 
nebyla jsem autem 
a přeprava křehkého skleněného velikého tácu s poklopem 
v autobuse městské hromadné dopravy v odpolední cestovatelské špičce,
 téměř nemožná.
Naštěstí prodavačky byly velmi milé a ochotné 
a tác mi nechaly uložený v obchodě.
...
Dnes už je na našem stole..
bez dortu,
ale i sušenky, chleba nebo rohlíky v něm vypadají úžasně:o)))..
...Můj čistě praktický manžel řekl:
Ještěže je průsvitný,
 alespoň uvidí, až začne ten chleba plesnivět!
Prostě mužně ocenil kvalitu poklopu.
Takže dnešní heslo:
Poklopům vzdávám poklonu!




Krásné páteční odpoledne
a užijte si nadcházející víkend.
Inka


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.