sobota 4. června 2016

SOBOTA

Jsem bez mobilu
- včera jsem ho upustila na zem!
Praskl displej:o(


Jsem bez foťáku
- pořád mi to píše, že paměťová karta není vložena
a ona vložena je!
Jsem bez nálady
- manžel je pořád nemocný
a my musíme být doma!


K obědu jsem udělala jahodové knedlíky,
teď musím péct bůček,
protože manžel touží po mase:o)!


Začala jsem cvičit,
abych zpevnila břicho do plavek!
Předem vím, že to se nemůže nikdy povést:o(!
Dělám něco jako klik, jen s tím rozdílem, že mám pokrčené ruce
a vůbec se nehýbu.
Držím tělo v nehybné poloze
(teda ono vibruje)!
Nikdy jsem netušila,
že 20 vteřin je taková doba!



A to mám postupně zvyšovat čas!
Ještě by to chtělo zpevnit zadeček!
/ pokud se dá mluvit o zadečku!/
50 dřepů!
Bolí mě z toho kolena!


Už měsíc se přemlouvám umýt okna!


Nechce se mi,
mají žaluzie a zdály se mi být dobré!
Neměla jsem si půjčovat brýle na dálku!


Nejsou čisté!
Jdu prát!
To mě baví!


Budu muset žehlit!
To mě nebaví!

Myslím, že ani takovéto
žehlící prkno by mi nepomohlo!

Vy se ale nenechte otrávit 
a užijte si krásný sobotní podvečer!
Já si možná dám skleničku vína
a budu připíjet na manželovo zdraví!


PS: Všechny obrázky jsem si musela vypůjčit, když nemám ten foťák ani mobil,
ale buďte za to rádi!
Originál by dopadl podstatně hůř:o)!
☺☺☺☺☺☺☺

Mějte se krásně!
Inka


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.