čtvrtek 31. prosince 2015

52

je jen číslo,
i když pro mě má přece jen dnes větší význam:o)


Výhoda selfie -zvednete hlavu a nejsou vidět dvě brady..
Výhoda digitálních fotografií- tisíce se jich dají vymazat..
neretušovala jsem!
To bohužel zatím neumím...:o(,
ale že jsem jich aspoň 30 vymazala to jo:o)!
Dokonce mám pocit, že na některých fotkách vypadám hubená
- pozor zdání klame:o))
a po Vánocích dvojnásob:o)!
Dokonce jsem se fotila
 i naprosto střízlivá:o),
což asi nevypadá :o)
při pohledu na mé obličeje:o)!

a tady ještě jedna s mými zlatíčky!

Vám Všem přeji krásně prožitý dnešní den!
Společně se svými nejbližšími
oslavte krásný poslední den tohoto roku
a připijte na nový rok 
2016

Děkuji také Vám Všem, kteří jste mě po celý rok četli(y)
a psaly úžasné komentáře,
které mě dělaly vždy velikou radost..
Vaše 
už zase o rok starší
Inka


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.