pondělí 28. prosince 2015

LETEC - AKROBAT

ANO, 
to všechno dokáže můj manžel..
Každoročně před Vánoci chodíme na hřbitovy.
Rozsvítit svíčky a přinést nějakou ozdobu na hrob.
Letos tomu nebylo jinak,
až na to, že mně nebylo vůbec dobře.
Pokoušela se o mě angína
a celkově jsem se cítila slabá a hrozně unavená..
Jeli jsme v úterý po práci, protože manžel chtěl jet ještě ten večer na chalupu.
Protože se teď stmívá brzy,
šli jsme na hřbitovy skoro potmě.
Jezdíme na dva,
na jednom je hrob manželovy babičky a dědy
a na druhém jsou mí rodiče a manželův tatínek..
Nejprve jsme jeli na ten první..
přicházíme ke hřbitovu
a tam u schodů stál hlouček lidí,
kteří si přáli 
Krásné a veselé
a vůbec se těšili ze svého setkání.
Manžel ve snaze je nerušit a obejít
šel vedle schodů,
nakročil, chtěl došlápnout, ale schod nikde
a místo toho doslova a do písmene letěl..
ani nevím jak, ale najednou ležel na zemi,
jak dlouhý, tak široký..
mezi přítomnými zavládlo ticho..
pak mé zděšení, že má přinejmenším zlomenou ruku..
hned jsem se ho snažila sbírat ze země..
pomalu se sbíral i on
a zjišťoval zranění..
Paní vedle strhla papír z kytice a začala manžela vehementně pucovat..
bláto měl všude..
Naštěstí byl jen odřený a bolelo ho zápěstí,
 hýbal ale se všemi končetinami..
..........
Začal se i smát
a jak začal, tak jsem se začala i já řehtat
celé té absurdní situaci,
jak vletěl na hřbitov..
Manžel totiž jen suše okomentoval:
"to víš, anděl !"
A já, ač mně bylo špatně,jsem se málem smíchy počůrala.
Nepatřičně 
a na hřbitově.
Vedle mně kráčel anděl s polámanými křídly
a opět suše dodal:
" To bude pěkný příspěveček:o)! na blog"..
---
Z čeho měl manžel největší obavu, tak aby si neušpinil nové auto..
Odjeli jsme na druhý hřbitov 
a byli rádi, že je už tma, nebyly vidět manželovy špinavé kalhoty a bunda.
-
Chtěli jsme jet ještě na krátkou návštevu k mému bráškovi,
ale tu jsme ač neradi oželeli,
protože bylo moc pozdě, manžela bolelo zápěstí,
byl špinavý
a mě opět rozbolelo v krku.
Navíc nás čekala ještě dlouhá cesta na chalupu..
...
Je po Vánocích..
Mému manželovi se zhojily rány,
ale andělem zůstal:o).
Jen se snaží chodit po zemi,,
........
Mějte krásný večer..
Inka

Výsledek obrázku pro anděl
zdroj Google


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.