úterý 29. prosince 2015

ANDĚLSKÝ DÁREK

a ještě všechny ostatní od dalších andílků...
Jak jsem psala v minulém příspěvku,
tak manžel se tak trochu pasoval 
na anděla..
Měl i důvod,
protože mi nadělil dárek přímo andělský..
Ví, co mám v zimě ráda:o)
a co mi krásně voní..


od dětí mi udělaly největší radost dárky,
které můžu mít celý rok na očích..
foto kalendář z fotek vnuček
a svatební fotka ze svatby syna..

a pak už všichni mysleli na mou krásu:o))

od firmy Lush sprchové želé..

A teď něco, co jsem se dočetla o této firmě..
Ostatní dostaly koule do koupele,
my doma máme jen sprchu:o(
Už se těším, až se tímto zázrakem omyji:o)!

Dále jsem dostala velikou sadu štětců.
tak velikou, že ani netuším, na co který štětec je:o)

tak to se mi nepodařilo moc vyfotit..
Avene - termální voda

nový a krásný fén na vlasy..

Pak jsme ještě dostali společně s manželem
něco pro uspokojení chuťových pohárků..
To se naše bříška pomějí..

a ještě jsem dostala novou krásnou kuličku do náramku Pandora..
......
Byla jsem nějaká strašně moc hodná..

----
Milý Ježíšku,
já Ti moc děkuji
za všechny ty krásné dárky
a jsem ráda, že mám kolem sebe tolik andílků..
Mám je moc ráda!!!
..........
Krásný den Vám Všem
přeje
andílky obklopená
Inka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.