úterý 29. prosince 2015

JAK JSEM SE STALA MARY KAYKOU

úplnou náhodou..
Naše Štěpánka ( synova nevěsta) byla na předsvatebním 
a poté svatebním líčení MARY KAY
a já byla s ní..
Miriam, která nás líčila nás pozvala na začátku prosince na hodinku krásy,
abychom si vyzkoušely kosmetiku..
Proč si nevyzkoušet, že?
Já byla ale rozhodnuta, že rozhodně nic před Vánoci kupovat nebudu,
navíc jsem měla svou osvědčenou kosmetiku
a nehodlala ji měnit..
Jenže člověk míní a život mění..
" Ochutnávka" začala  nejprve kosmetikou na ruce
Saténové ruce - 3 přípravky, 
které mě dostaly..
Co Vám budu povídat, ručičky jako miminko.
----
Pak jsem na sobě vyzkoušela pečující řadu..
odličovač očí - ten neměl chybu,
čistící krém,
kartáček na čištění pleti
krém na pleť
Vyzkoušela jsem si i pleťovou masku..
......
Pravdou je, že jsem si začala říkat, 
že celou ucelenou řadu na čištění a ošetření pleti nemám..
To jsem ještě neznala ale ceny..
...
Dekorativní kosmetika
a líčení bylo velmi příjemné..
.......
Pak jsem se dozvěděla ceny a nebyly zrovna nízké..
ale už jsem byla pěkně " načnutá"
.....
Miri nám pak řekla, že se můžeme stát nezávislou kosmetickou poradkyní a získat toto vše za cenu, která je víc než příznivá a ještě mnoho výrobků navíc..
.....
Já a kosmetická poradkyně..
musela jsem se smát!
Vždyť já neumím prodat vůbec nic..
Mohu se stát prý jen samospotřebitelkou..
Tak to bych dokázala:o))!
.....
A tak se stalo..
...
Když jsem odcházela, tak si manžel dělal legraci, 
ať mu ukážu kabelku,
aby prý viděl, jestli si domů něco nedonesu..
.....
Místo něčeho ve své kabelce
jsem si donesla domů ohromnou tašku
plnou výrobků.
Mnohé z nich jsem použila jako dárky k Vánocům, 
které bych stejně kupovala.
A jak dopadla Štěpánka?
Stejně..
Neodolala zrovna tak jako já, jen s tím rozdílem, 
že dostala jinou kabelu pro mladší:o).
Takže se z nás obou staly kosmetické poradkyně.
.....
Mimochodem, jsem velmi spokojená,
 pleť jako broskvička, ruce jako miminko..
A co Vy? Odolaly byste?
Podívejte se..

taška s produkty Mary Kay

nyní už prázdné krabičky

uvnitř už skoro vybalené kabely

taštička s produkty na sametové ruce



čistící kartáček..

taštičku jsem dostala jako dárek, že tento měsíc slavím narozeniny..

veliké množství vzorků..

a ještě mnoho dekorativní kosmetiky..
stíny, rtěnka, lesk na rty, řasenka, tvářenka, nádherný pudr, štětec..
2 krásná zrcátka..
Určitě vyfotím a ukážu..
I to, co bylo v rozdělaných krabičkách..
...
Musím napsat, že když manžel viděl, 
kolik jsem toho donesla,
tak nijak neprotestoval..
Měla jsem z toho dárek pro dceru,
pro mamku
a ještě mi toho moooc zůstalo pro sebe..
...
Ano,
já jsem nyní hrdá kosmetická poradkyně 
MARY KAY..
a Vám přeji krásný zítřejší  den..
Inka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.