pátek 18. prosince 2015

DOMA Z NÁKUPU

vystoupení se povedlo..
bylo v tomto roce poslední..
.....
Pak jsme vyrazili s manželem
směr Praha..
...
Už po cestě mi bylo naznačeno
 kamže vedou kola našeho nového vozu..
Do MAKRA..
upřesním..
do sektoru MASO -UZENINY,
maximálně ještě OVOCE -ZELENINA
a k tomu přidáme velké balení 
mandlí v čokoládě..
...
Představu o nákupu jsem tedy měla dokonalou
až do chvíle,
kdy jsme míjeli ceduli Černý most
a já se jen tak zeptala, zda má manžel kartu do MAKRA..
Neměl, protože ji přece vždycky mám já..
Nemám!
.....
Krásně jsme se projeli!
Do MAKRA se nedostaneme,to je naprosto jasný!
...
Navrhla jsem,
zda bychom se tedy nemohli zastavit v IKEA
( potřebovala bych rámečky pro děti do školy).
To jsem samozřejmě neřekla hned,
ale nalákala jsem manžela na jídlo..
......
IKEA naštěstí nebyla plná k prasknutí
a manžel mě honil doslova jak nadmutou kozu..
Vždyť já ani pořádně nevím, 
co tam měli.
Doběhla jsem k rámečkům,
nandala jich 26 do košíku 
a ještě 2 pro sebe.
Už od ledna mám totiž krásné domečky 
od MA MAISON BLANCHE
 a ještě nedostaly ten správný kabát..
Myslím, že nastal jejich čas..






....
No a už se frčelo k pokladně.
Měla jsem strach, že až manžel uvidí sáhodlouhou frontu, 
tak vrátím rámečky a pojedeme domů:o)))!
...
Sama jsem byla překvapena,
fronta skoro vůbec žádná..
Div divoucí..
Samozřejmě došlo i na jídlo :o)
...
Představa naplněné lednice jídlem 
se nekoná,
ale rámečků mám plný byt:o)
a děti ve škole budou mít radost..
--------
a ještě!
Hádejte?
Kdo měl tu kartu ?¨
Odpověď zní..
Já NE :o))
...mějte krásnou noc..
Inka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.