sobota 12. prosince 2015

PANENKOVÁ

ano,
já byla holka panenková..
Panenky jsem milovala,
všechny mé panenky měly svá jména,
slavily svátky, narozeniny..
Dodnes je mám skoro všechny schované
a jsou i docela zachovalé,
protože moje dcera na panenky zkrátka nebyla.
....
A tak nyní s radostí pozoruji,
že moje vnučky panenkové budou
a tak moje volba byla jasná.
Ježíšek donese dvě krásné panenky..
Jednu Emičce
a jednu Aničce.
nelitovala jsem financí,
protože se přiznám, že se těším, jak si budu hrát i já..
Za mě ještě panenky nečůraly ani nekakaly,
o slzách nemohla být ani řeč.
Já měla panenku chodící
a ta jen, když jsem ji držela 
a popozvedávala, 
aby jednu nohu jakoby posunula před druhou.
Pak panenku brečící,
ale bylo to spíš takové zabručení jako u medvěda
a pokud se s ní dlouho otáčelo,
tak přestala plakat navždy..
Panenky jsem ještě nevyndala z krabic 
a tak jsem na ně moc zvědavá,
co vlastně opravdu dokáží.
Rozhodla jsem se nakoupit i oblečení
a ejhle!
Cena předčila veškerá má očekávání
a to ne právě v tom dobrém smyslu slova.
Vždyť je to pomalu několikrát dražší než na opravdovské miminko..
Koupila jsem tedy botičky,
protože ty neušiju,
ale rozhodla jsem se,
že budu muset začít vytvářet oblečky sama..
Zatím mám čepičku, šál, dokončuji svetřík..
Myslím, že mé ruční práce se budou ubírat asi tímto směrem..
Panenky musí mít přece něco na sebe:o).
Teda jedna panenka je kluk,
tak snad ten nebude tak náročný:o)).
Máte někdo nějaké stříhy na miminka?
Nebo neporadíte, kde je sehnat 
nebo kde se dají levně pořídit?
Za každou radu budu ráda..
Panenky prostě potřebují své..
Mějte krásnou sobotu
a užívejte si pohodově víkend..
Inka




PS: Už se těším, až si budu o Vánocích hrát:o))



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.