středa 9. prosince 2015

V PRAZE

JE BLAZE
:o))
pokud zrovna nemusíš sedět celý den na školení..
i když..
tentokrát jsem přehodila nohu asi 20x méně
a necvakala jsem propiskou, protože jsem zapomněla blok,
do kterého bych si psala všechna ta moudra,
která jsem slyšela..
Taková školení mají i své kouzlo..
Třeba hezká setkání..už minule 
mě okouzlily právě dvě
stejně laděné:o))..
A dneska jsem si na vlastní kůži mohla vyzkoušet,
co je to mít asistentku:o))
Dalo by se říct, že svou práci vykonávala luxusně, nadstandartně..
Vybavila mě chybějícím papírem, starala se o můj pitný režim
a postarala se i o mou dobrou náladu:o)
Moničko, díky! 
:o))
Toho anděla si zasloužíš:o)!
PS: Hedvice tiše a upřímně závidím:o))!
....
Mimochodem školení nebylo vůbec nudné,
spolupracovali jsme, byli jsme akční:o)
Už víme, jak čelit agresi:o)
teoreticky
a myslím, že všichni si nejvíc přejeme,
aby stále zůstávalo u teorie
a neměli jsme příležitost si to vyzkoušet v praxi..
.........
Praha má ale i další kouzla
a tak jsem se zastavila na nákupech..
Nějaké oblečení pro holčičky
a v Mark and Spencer
jsem nakoupila hned troje máslové sušenky, které miluju..
Nebudu lhát..
daleko víc mě oslovilo jejich balení..
1 lucerna a krásné plechovky 
které až zhltneme sušenky rozhodně nezůstanou ladem:o)
Ostatně, kdybych nestihla dopéct cukroví..
nazdobím sušenky:o))
...
Mějte krásný večer..
já už mám dneska docela dost:o)
Inka






teď jen vydržet to nesníst hned:o)
Budu na sebe rozhodně tvrdá! :o)))



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.