středa 30. prosince 2015

NÁVŠTĚVA


Tak jsem také udělala čokoládový dort..
ale přiznám se, že jsem to přehnala!
Ve snaze udělat ho opravdu výborný,
jsem asi přepískla množství čokolády..
Celkem 400 g hořké čokolády 74%
udělalo z dortu doslova a do písmene kalorickou bombu.
A porce, které jsem návštěvě podávala se nedala sníst..
bylo to nadlidské!
Navíc díky hořkosti čokolády nebyl dort ani tak dobrý,
jak jsem si opravdu myslela.
Litovala jsem, že jsem nedělala podle svého osvědčeného receptu. 
Rozhodně vím, že stačí dát jen malinký kousek
a dozdobit třeba kopečkem vanilkové zmrzliny.
Pak to bude asi jedlejší:o)..
No, chybami se člověk učí...
Navíc jsem chtěla, aby byl dort zdravější( chacha)
a dala jako základ celozrné sušenky
( taky nic moc)..
Tak příště lépe..
Přesto to nezkazilo dobrou náladu,
kterou návštěva přivezla..
Katka připravila guacamole,
byly i chlebíčky
a večer jsme grilovali kýtu..
Teda uvedu to na pravou míru..
Griloval manžel 
a my si v teplíčku užívali, vyprávěli 
a manžel mrznul venku u krbu..
( zahříval se ale grogem:o)
Když už jsme cítili, že máme plná bříška,
rozhodli jsme se, že se na chvíli půjdeme projít
a ač mrzlo, tak bylo krásně..
Obloha opět čarovala..


holky si užívaly návštěvy..








Teď je večer,
návštěva odjela,holky šly spát
a nastalo opět ticho
a já si jdu číst vaše nové příspěvky..
....
aVám přeji krásný večer
Inka


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.