neděle 6. prosince 2015

DRUHÁ ADVENTNÍ NEDĚLE

u nás doma..
svíčky svítí
a já vzpomínám..
na dětství,
na nejhodnější lidi na světě..
mou mamku a taťku..
Jak moc mi stále chybí..
Je to už tolik let
a já se pořád nemůžu zbavit toho, 
že to bylo tak neskutečně nespravedlivé..
Nemoc si ale nevybírá..
Naštěstí mi mé vzpomínky nikdo nemůže vzít
a tak vlastně i oni zůstávají napořád se mnou!
.......
Odpoledne jsme byli na návštěvě u holčiček.
Krásné odpoledne
a mazlivou Emičkou, rozumnou Aničkou
holky jsou prostě božský! :o))
Moje:o)!
....
I procházka byla fajn, protože jsme šli pěšky..
Venku je tak krásně,
ale i doma..
Už je uklizeno
a připraveno na Vánoce..
/ teď ještě doladit vánočně chalupu,
protože o Vánocích jsme na chalupě../

v obýváku


v jídelně



na chodbě...
Všude mám světýlka..
Jojo, jsem svíčková bába...přiznávám..
světlo svíc mě přitahuje
a nabíjí, když už není sluníčko..
...
Užijte si krásný druhý adventní podvečer
v klidu a rodinné pohodě..
Inka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.