středa 16. prosince 2015

NESNÁŠÍM STEREOTYP

a přece ho sama vytvářím..
Ptáte se jak? 
Spíš je třeba ptát se čím..
Každoročně peču linecké cukroví..
takové to obyčejné plněné marmeládou..
Nikdo ho u nás nejí!
 Každoročně se mě manžel ptá:
"Proč děláš zas to linecké?"
a já vlastně ani neumím odpovědět..
ale podvědomě vím, že linecké dělala moje maminka,
manželova babička
a prostě vím, že k Vánocům patří
a já ho prostě nutně,
ale opravdu nutně potřebuji..
I když ho taky nejím.
Linecké!
To je však sázka na jistotu!
Každopádně, když přijde návštěva, tak kdyby nic už nebylo,
linecké bude!
Když jsem mazala ty kytičky, které mi občas (spíš často)nepasovaly do sebe
a já se nemohla ani nahlas vztekat,
protože bych slyšela větu:
" Já ti to říkal a proč to děláš?"
tak mě napadlo, že část kytiček namažu místo marmelády 
citronovým krémem
Lemon curd..
Nevypadá to špatně
a i to možná chutná..
Doufám, že  lineckým budou i nadále opovrhovat a zůstane:o))..
...




Už mám ještě rohlíčky, perníčky( zatím neozdobené),
išelské a mandlová srdíčka( oboje nenaplněné),
ale je ještě čas:o))
Tak krásnou noc Všem
Inka


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.