neděle 6. prosince 2015

ÚLOVKY JARMARKOVÉ

Na našem jarmarku se dají koupit úžasné věci..
Maminky jsou totiž neskutečně šikovné..
Navíc ve snaze vše prodat,
dochází k degradaci ceny ručních prací,
což mnohým vyhovuje.
Nakoupí se u nás krásně a ještě k tomu levně..
...
Já, protože toho spoustu vyrábím,
jsem se rozhodla, že si nic nekoupím!
Člověk míní a skutečnost to mění..
Prostě to se nedalo!
U prvního stánku jsem objevila andělku
a paní vánoční skřítkovou..
Na obě jsem se chystala, že je zkusím ušít..
Ostatně andělek už mám doma 5
a ta letošní je již šestá.

To je ta v kožíšku:o)
..

Skřítka nemám žádného..
Jejich cena mě dostala do kolen
a to už jsem lovila peněženku a vytahovala korunky..
Tomu se nedalo odolat!


Pak další šití andělíčci a koníčci...



Už je vidím na chalupě na vánočním stromečku..
letos ho zkusím udělat jiný..víc chalupový..
Krásné dřevěné výřezy vloček,
už je vidím, jak zdobí vizitky dárků.


Pak malé pytlíčky s levandulovou solí..
vykoupila jsem je..
Hned jsem si představila své kamarádky 
a malé dárky jsou na světě..


Andělíček ze sklářské dílny také odešel se mnou domů..
Však víte, že já věřím na anděly!
A tak ještě jednoho..přívěšek..



Pak ještě provázkové prostírání..je dokonalé..


Od Štěpánky jsem ten den dostala ještě  krásné srdce..
Děkuji!



Domů jsem donesla ještě 3 nádherně ozdobené mufiny..
Tedy donesla -nedonesla...
ve výtahu, právě v momentě, kdy jsem si říkala,že než je sníme, tak tu nádheru musím vyfotit,
mi nějak povolila za ten den již unavená ruka
a muffiny už byly na zemi..Naštěstí byly úžasně zabalené,
 takže nepropadly víčkem na podlahu,
ale jejich tvar už nepřipomínal tu nádheru!
Ale byly vynikající,
to mi věřte!
....
Tak co říkáte,
jak jsem nakoupila?
:o))
Krásný večer
Inka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.