středa 23. prosince 2015

PŘÁNÍ

Moji nej..čtenáři
( tímto myslím čtenářky i čtenáře)
mého blogu..
Opět se sešel rok s rokem
a já tu opět píši 
o tom, co všechno bych Vám Všem chtěla přát..
a tak přeji..
Hlavně zdraví!, štěstí, lásku
a neustálou radost ze života!
......
Zároveň Vám Všem chci také moc poděkovat,
děláte mi neskutečnou radost svými komentáři,
neskutečně mě obohacujete svými zkušenostmi, schopnostmi,
svou zručností 
a svým umem..
....
Moc Vám děkuji
a těším se, že i v novém roce budu nahlížet pod pokličku 
Vás,
vynikajících kuchařek!
.........
Budu číst krásné řádky 
Vás,
co se tak krásně čtete!
......
Budu se inspirovat 
Vámi,
co tak neskutečně krásně tvoříte!
..........
A budu psát pro sebe,
ale i pro Vás,
kteří mě tady navštěvujete,
kteří mě čtete
a já Vás za to zbožňuju:o)))
------
Krásné a veselé!
Inka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.