sobota 26. prosince 2015

NA ŠTĚPÁNA

Dnešní den, co se týče počasí byl zpočátku pěkně ponurý..
vůbec se nedivím, že někdo může propadat depresím..
Šla jsem se na chvíli projít 
a udělala jsem pár záběrů..
to byly 2 hodiny odpoledne..
a venku byla skoro tma..




připadala jsem si jako při večerní procházce..
Naštěstí kolem 4 hodiny se trochu rozjasnilo 
a tak jsme vyrazili na procházku i s vnučkami,
aby se taky nadýchaly čerstvého vzduchu..
Během chvíle začalo zapadat slunce..



a kolem nás jakoby hořelo..









Holkám se z vycházky ani nechtělo zpátky do chalupy..
Snad zítra bude hezky
a my se zase vypravíme někam do lesa..
....
Jinak se mi na zahradě zazelenal keř


kvetou sedmikrásky..

 a zelená se tráva..

Vánoce si opravdu představuji úplně jinak..
Dokonce mám pocit, že výzdoba před domem
je jaksi nepatřičná ke stavu počasí..




Mám tu na chalupě obě děti
a tak určitě večer dojde na nějaké společenské hry..
Jsme taková hravá rodina:o)..
........
Vám přeji také krásný večer..
Inka











Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.