úterý 8. prosince 2015

SVÍCNY S OŘECHY

ve školní jídelně mi shromažďovali velké 5 l sklenice..
a protože mi ještě nějaké zbyly,
tak jsem udělala ořechové svícny
mandle, paraořechy a lískové
zaplnily dno
( pak se snědí:o)
jako doplněk je šiška, jehličí 
a pár perliček pro ozdobu..
Vršek lahve jsem zaplnila skleněnou miskou,
kterou jsem získala v Lidlu, 
když jsem si koupila balení panna cotty..
ozdobit stříbrnou washi páskou, svíčka, diamanty
a je hotovo:o).






Před chvílí jsem dorazila z našeho vánočního koncertu..
Myslím, že se líbil,
potlesk nebral konce:o)..
Jinak se nenudím..vyšívám si na stromeček ozdůbky,
které jsem viděla na blogu u Aničky...
Holčičkám jsem koupila k Vánocům panenky,
tak se chystám jim uháčkovat nějaké oblečení
a kamarádce jsem slíbila háčkovanou myšku:o)..
Tak to jsou moje večery..
není to nádhera?
mě to prostě baví..( víc než žehlení!!:o))/
Mějte krásný večer
a užijte si zítra prima den..
já budu v Praze..
snad mi bude blaze:o))
Inka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.