pondělí 21. prosince 2015

PONDĚLNÍ KVĚTINOVÝ

tentokrát již čistě vánoční..




Na zítřek chystám pro kolegy a kolegyňky vánoční tombolu..
Tak dlouho jsem přemýšlela,co komu dát, 
až jsem si nakonec řekla, 
že si vylosují..
Sama jsem zvědavá, co na koho vyjde 
a jestli bych i já to tak podělila..
.......
Při naší svatební tombole totiž mnohé dárky tak neskutečně na danou osobu seděly,
že jsme tomu ani nemohli věřit, že si zrovna vybrali právě ten lístek..
..Tak uvidíme..
rozhodně to mám snažší 
o psaní jmenovek..
Mějte krásný večer!
/ já pevně věřím,že ho budu mít také,
protože ve škole spousta dětí zvrací
a mně je tak nějak divně..
A tak se modlím, aby mi bylo dobře,
protože toto je způsob nemoci, který ze všeho nejméně snáším:o)),
nedejbože, že je umocněn a povýšen
na
horem, dolem:o)
.........
Však mi jistě rozumíte..
......
Inka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.