sobota 26. prosince 2015

HAZARDNÍ VEČER

Začal se hrát  POKER..
( naštěstí se nehrálo o peníze!)
Prohrála jsem..
( přiznám se, že schválně, protože jsem chtěla ještě upéct štrůdl,
neb se vánočka doslova " sežrala" k snídani!)
Doufám, že tento příspěvek nebudou mé děti číst,
řekly by mi, že lžu:o)!
Malinko...přiznávám,
ale rozhodně jsem prohru urychlila..
Vyhrála dcera.

Výsledek obrázku pro poker
----
Další hra je TIME´S  UP.
to hrají už jen děti..
řvou u toho smíchy a dohadují se..
já dělám ten štrůdl,
manžel odpadl,leží..
Měl totiž ranní službu.
Střídáme se, kdo bude hlídat po ránu holky:o).
Nikomu se nechce vstávat,
protože chodíme spát pozdě v noci..

Výsledek obrázku pro time s up

Jsme hraví...
Každoročně nám Ježíšek  nadělí nějakou hru.
Letos je to hra pro děti,
ale hrajeme ji i my dospěláci a jsme schopni se přitom umlátit rukama:o)

Výsledek obrázku pro grabolo

Držíme se hesla:
" Kdo si hraje - nezlobí!"
Vám přeji krásnou dobrou noc!
Inka
----
PS: Koukám, jak si hrají a málem jsem ten štrůdl spálila:o(..


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.