úterý 15. prosince 2015

KONÍCI A ....


ACH JO...
neumím se zbavovat věcí..
hrozná vlastnost..
a tak můj byt zdobí koníci, domky, andělky, hvězdičky...
Chtěla bych být rozhodná 
a vybrat si jen něco..
Neumím to!
Naopak !
Jsem schopná své sbírky rozmnožovat..
Klidně si dokoupím koníka,hvězdu, domek i andělku
a pak řeším, kam to dát.
Nejhorší je,že to tak nemám jen doma,
ale i na chalupě.
Tu mám pro změnu andílkovou:o)
.....
Jo a to, co si nekoupím,
tak často dostanu od dětí ve škole..
( v krabici mám sbírku asi  slonů a představte si, že ani jeden není stejný!)




Čím víc stárnu, tak si uvědomuji,
že bych pomalu měla své sbírky rozpouštět:o)
Při pomyšlení, že  to jednou po mně budou muset zlikvidovato)),
se musím usmívat...
že by malá pomsta?:o))
já po nich vlastně taky uklízela jejich hračky:o))
...
já se chystám na další pečení...
Včera mi to šlo krásně..
linecké, rohlíčky 
a vanilková srdíčka.
Dnes išelské a ještě něco:o)
Co, to teprve uvidím:o)
Mějte krásný večer..
Inka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.